α

==► Μνημοσυνο αλα Woodstock...ΟΛΟ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΕΒΛΕΠΕ ΤΗΝ ΔΑΧΤΥΛΟΥΜΠΑ..  ==► Θυελλώδη χρόνια  ==► Πόρος: Nεοκλασική γοητεία  ==► Πεθαίνουν εκατοντάδες από τα εμβόλια και όμως οι εισαγγελείς αρνούνται να ανοίξουν τις υποθέσεις – 56χρονος στην Αγιά Λάρισας πέθανε στο χωράφι καθώς σκάλιζε  ==► ΓΙΑΝΤΑ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ)   ==► "Χίλιες φορές ο θάνατος, Απ' τη μιζέρια την αιώνια" Μπέρτολτ Μπρεχτ  ==► Η Παρισινή Κομμούνα  ==► Τέχνη και Παρισινή Κομμούνα  ==► Πόλεις και Επανάσταση: Η Κομμούνα του Παρισιού, 1871  ==► ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ: Είπε ψέματα ο εθνικός προδότης για να αρπάξει την ψήφο του λάου: Έστελνε τον Άδωνι και τον Πλεύρη να φωνάζουν στα συλλαλητήρια και στις 25 Ιανουαρίου επικυρώνει τη συμφωνία των Πρεσπών  ==► Οι Ελληνίδες στις κάλπες  ==► Πως η λέξη computer προέρχεται από τα Ελληνικά.   ==► Ίωνες, Αιολείς και Δωριείς στην Μικρά Ασία - Τα τρία φύλα του Ελληνισμού (φωτό)  ==► Κλεμένες ιδέες απο αρχαία Ελληνικά κείμενα.  ==► ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ - ΑΝ ΘΥΜΗΘΕΙΣ Τ'ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ (ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΟ)  ==► Εφηβεία (Τάσου Λειβαδίτη)  ==► Στημένες δημοσκοπήσεις θέλουν να παρουσιάσουν άνοδο των ποσοστών της Νέας Δημοκρατίας – Ενώ όλοι βρίζουν 24 ώρες τον Μητσοτάκη προβάλλεται ως ο μεγάλος ηγέτης – Η αλήθεια είναι ότι με το ζόρι φτάνουν το 22% σε καθαρή εκλογική αναμέτρηση  ==► Τι είναι η αγάπη;  ==► Πώς πήρε το όνομά της η Καλούτσιανη;  ==► Ανακαλύφθηκε η προσωπογραφία του τελευταίου Αυτοκράτορα του Βυζαντίου Κωνσταντίνου ΙΑ’ Παλαιολόγου  ==► Πρόβλεψη για Ιούλιο 2025: Η «Γιαπωνέζα Baba Vanga» προκαλεί μαζικές ακυρώσεις τουριστών  ==► Νίκος Καζαντζάκης: Μια αστραπή η ζωή του... μα πρόλαβε...ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΕ...ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΕΙΜΑΙ ΛΕΦΤΕΡΟΣ...!!!!  ==► Δεν καταλαβαν τιποτε....  ==► Σαν Σήμερα: 27 Μαΐου 1963 – Πεθαίνει ο Γρηγόρης Λαμπράκης  ==► Ο μαραθώνιος για την ειρήνη και τη δημοκρατία    By The best widgets

Translate

05:44:39 PM

28/05/2025

15.7.17

Θετικά στοιχεία από τον Ολυμπιακό, αλλά του έλειψε το γκολ

Ο Ολυμπιακός έδειξε καλά στοιχεία στο φιλικό παιχνίδι με τη Λόκερεν, ωστόσο δεν κατάφερε να σκοράρει και έμεινε στο 0-0 κόντρα στους Βέλγους.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο ημίχρονο Χάσι δοκίμασε να βάλει στην 11αδα ότι πιο ποιοτικό έχει από την μέση και μπροστά.
Έτσι έβαλε στο ίδιο σχήμα τον Οφόε (μπροστά από τον Σιώπη), τον Φορτούνη
(πίσω από τον Ανσαριφάρντ), τον Καρσελά (δεξιά) και τον Μάριν (αριστερά), ωστόσο ο Ολυμπιακός δεν ήταν απειλητικός.
Πάντως οι «ερυθρόλευκοι» είχαν δύο μεγάλες στιγμές, όταν στο 20΄ το σουτ του Ανσαριφάρντ σταμάτησε στο δοκάρι, ενώ στο 45΄ ο Καρσελά νικήθηκε από τον τερματοφύλακα της Λόκερεν.
Το 4-3-3 έγινε 4-2-3-1 στο δεύτερο μέρος όταν ο Χάσι τράβηξε στον πάγκο τον Οφόε και έβαλε δίπλα στον Σιώπη τον Ρομαό (ο οποίος στο πρώτο μέρος έπαιξε κεντρικός αμυντικός και είχε θετικό πρόσημο) και ο Ολυμπιακός έγινε πιο απειλητικός.
Σε αυτό βοήθησε και η είσοδος του Πάρντο αντί του Καρσελά. Και πάλι όμως οι ευκαιρίες δεν έγιναν γκολ παρά το γεγονός ότι ο Εμενίκε φάνηκε παίκτης που μπορεί να κάνει την διαφορά, αλλά ακόμα να μην είναι έτοιμος στο 100%. Μάλιστα χρειάστηκε ο Καπίνο να σταματήσει δύο φορές τους Βέλγους με το 0-0 να μένει έως το τέλος.
Οι συνθέσεις του αγώνα:
ΛΟΚΕΡΕΝ (Ρούναρ Κρίστινσον): Βέρχολστ, Μαρζό, Μάριτς, Οβερμέιρε, Πέρσονς, Ντε Σούτερ (61' Στράετμαν), Κέλι (73' Μίριτς), Ρασούλ (61' Σούντερ), Ντε Ρίντερ, Σλάγκβεερ, Εμπατί. 
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Μπέσνικ Χάσι): Καπίνο, Ελαμπντελαουί, Ρομαό, Σισέ, Κούτρης (61' Φιγκέιρας), Σιώπης (80' Ανδρούτσος), Οτζίτζα Οφόε (61' Νικολάου), Καρσελά (46' Πάρντο), Μαρίν, Φορτούνης (80' Σεμπά), Ανσαριφάρντ (61' Εμενίκε).
filathlos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.