Ξέρετε ;; ότι όταν έγιναν τα λιγνιτωρυχεία , τα χωράφια πάρθηκαν με
αναγκάστικες- απαλλοτριώσεις ,..για Εθνική Στρατηγική υψίστης
ενεργειακής σημασίας;;
Ξέρετε ότι εάν καποια στιγμή σταματούσε η ΔΕΗ να τα χρησιμοποιεί
eimailefteros
Δεν ελπιζω τιποτα,δεν πιστευω τιποτα, ειμαι λεφτερος
α
Translate
24.6.26
Λιγος ρε πολυ λιγος πιο λιγος κι απ' τον κωλο της βελονας
Ολα εχουν αρχη και τελος
οι Αρχαιοι ελεγαν: Να δουμε το τελος σου
για να σου πουμε τι αξιζες.....
Εσυ εμεινες στις φανφαρες τα ταρατατζουμ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)





