θ

Translate

31 Αυγούστου 2017

Νίκη και φεύγει για… τελικό η Εθνική, 21:45 (ΣΚΑΪ, Otesports1,

«Τρίποντο» και φουλ για... τελικό. Η Εθνική των σημαντικών απουσιών υποδέχεται την Εσθονία και η νίκη αποτελεί μονόδρομο για την ομάδα του Μίχαελ Σκίμπε που την Κυριακή έχει το κρίσιμο ματς με Βέλγιο
Νικάει και «βλέπει» τελικό.
Η Εθνική αντιμετωπίζει στις 21:45 (ΣΚΑΪ, Otesports1, ΣΠΟΡ FM 94.6, sport-fm.gr) την Εσθονία στο Καραϊσκάκη για την έβδομη αγωνιστική του όγδοου ομίλου
της προκριματικής φάσης του Παγκοσμίου Κυπέλλου και η κατάκτηση των τριών σημαντικών πόντων μοιάζει με μονόδρομο, ώστε να παραμείνει στην δεύτερη θέση (και σίγουρα στο +1 από την Βοσνία) και να πάει την Κυριακή στον τελικό με το Βέλγιο που βρίσκεται στο +4 και στην πρώτη θέση.
Αρκετά φαίνεται να είναι ανοιχτά μέτωπα σε ό,τι αφορά την ενδεκάδα και δείχνει να μην έχει πάρει οριστικές αποφάσεις ο Μίχαελ Σκίμπε, ο οποίος δεν θα έχει στη διάθεσή του τον τιμωρημένο, Σωκράτη Παπασταθόπουλο, αλλά και τους τραυματίες Κώστα Μήτρογλου, Βασίλη Τοροσίδη. Ο Γερμανός τεχνικός θα χρησιμοποιήσει σχήμα 4-2-3-1.
Ο Ορέστης Καρνέζης θα είναι κάτω από τα δοκάρια και οι μοναδικοί αυτήν τη στιγμή στην άμυνα είναι ο Σταφυλίδης αριστερά και ο Μανωλάς που θα έχει παρτενέρ είτε τον Τζαβέλλα, αλλά ίσως τον Κυριάκο Παπαδόπουλο. Το κενό του Τοροσίδη στα δεξιά θα καλυφθεί με έναν εκ των Παναγιώτη Ρέτσου, που δοκιμάστηκε χθες από τον Σκίμπε, αλλιώς από τον Κυριάκο Παπαδόπουλο που αν παίξει δίπλα στον στόπερ της Ρόμα θα αφήσει εκτός αρχικής ενδεκάδας τον παίκτη της Αλάνιασπορ.
Σίγουρος για τον άξονα είναι ο Σάμαρης και ένας εκ των Ζέκα, Μανιάτη θα βρεθεί στο πλευρό του. Ο Φορτούνης θα είναι πίσω από τον μοναδικό προωθημένο, Απόστολο Βέλλιο, ο Μάνταλος δεξιά και οι Μπακασέτας, Τάσος Δώνης διεκδικούν μια θέση αριστερά στην επίθεση.

protothema.gr
Στις 14 Ιανουαρίου 1975 o 33χρονος Peter Makowicka βρισκόταν σε εκπαιδευτική αποστολή με μαχητικό ΜIG 21.Καθώς πλησίαζε τη στρατιωτική αεροπορική βάση Cottbus στην ανατολική Γερμανία, το αεροπλάνο παρουσίασε πρόβλημα. To μάνταλο στον τμήμα του συμπιεστή του κινητήρα δεν είχε ασφαλιστεί επαρκώς από τον τεχνικό συντήρησης και ο κινητήρας έσβησε. Αμέσως το στρατιωτικό κέντρο ελέγχου διέταξε τον πιλότο να χρησιμοποιήσει το σύστημα εκτίναξης για να σωθεί και να αφήσει το αεροσκάφος να πέσει κάτω. O πιλότος δεν υπάκουσε στις διαταγές. Ήθελε να αποφύγει να πέσει πάνω σε ένα εργοστάσιο γεμάτο εργάτες και σκόπευε να οδηγήσει το αεροπλάνο σε μέρος όπου θα το άφηνε να πέσει σε κενό χώρο. Χρόνος όμως δεν υπήρχε για να πάει τόσο μακριά. Σε μια κατοικημένη περιοχή πίσω από το εργοστάσιο το αεροσκάφος «έξυσε» την οροφή ενός κτιρίου και καρφώθηκε σε μια πενταώροφη πολυκατοικία, στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Ο πιλότος κι έξι γυναίκες πέθαναν επί τόπου. Το αεροσκάφος είχε χτυπήσει τον δεύτερο όροφο. Η φωτιά επεκτάθηκε από τον 1ο μέχρι τον 4ο όροφο. Δεν ήταν γνωστό αν το αεροπλάνο μετέφερε πολεμοφόδια, ούτε πόσα καύσιμα του είχαν απομείνει. Ο αρχηγός της πυροσβεστικής φοβήθηκε ότι ίσως ακολουθούσαν εκρήξεις και αποφάσισε να αρχίσει την κατάσβεση της φωτιάς από την πλευρά του δρόμου και παράλληλα να εκκενώσει τις υπόλοιπες εισόδους του κτιρίου. Η απόφαση αποδείχθηκε αργότερα σωστή. Οι πυροσβέστες ανακάλυψαν ότι το αεροπλάνο μετέφερε 800 λίτρα καυσίμων. Μετά την πρόσκρουση και οι τέσσερις δεξαμενές είχαν σπάσει και τα καύσιμα έτρεχαν εξαπλώνοντας τη φωτιά σχεδόν σε όλο το κτίριο. Συνολικά περισσότεροι από 200 πυροσβέστες προσπαθούσαν να σβήσουν τη φωτιά κάτι που κατάφεραν μετά από μία ώρα και 15 λεπτά από την πρόσκρουση. Άλλοι 16 κάτοικοι υπέστησαν σοβαρούς τραυματισμούς. Πολλοί πήδηξαν από τα παράθυρα για να σωθούν. Αργότερα άλλη μια γυναίκα πέθανε στο νοσοκομείο, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών σε 7. Η περιοχή σφραγίστηκε ερμητικά. Δύο μέρες αργότερα μόνο ένα «μπάλωμα» στο σημείο της πρόσκρουσης παρέμεινε ως απόδειξη για το είχε συμβεί. Μια εφημερίδα ανέφερε μόνο ότι ένα αεροπλάνο συνετρίβη, σκοτώνοντας 6 ανθρώπους κι ότι η υπόθεση ερευνάται από ειδική επιτροπή. Ο τεχνικός που ευθυνόταν για το δυστύχημα καταδικάστηκε σε πέντε χρόνια φυλάκιση. Ο πιλότος, ίσως ο μόνος που παράκουσε εντολές, παρασημοφορήθηκε μετά θάνατον....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-proskrousi-maxitikou-aeroplanou-pano-se-polykatoikia-tis-anatolikis-germanias-pos-i-anypakoi-tou-pilotou-stis-entoles-tou-kentrou-elegxou-esose-ekatontades-ergates-skotothike-o-idios-ki-alla-6-ato/

«Τρίποντο» και φουλ για... τελικό. Η Εθνική των σημαντικών απουσιών υποδέχεται την Εσθονία και η νίκη αποτελεί μονόδρομο για την ομάδα του Μίχαελ Σκίμπε που την Κυριακή έχει το κρίσιμο ματς με Βέλγιο

Νικάει και «βλέπει» τελικό.

Η Εθνική αντιμετωπίζει στις 21:45 (ΣΚΑΪ, Otesports1, ΣΠΟΡ FM 94.6, sport-fm.gr) την Εσθονία στο Καραϊσκάκη για την έβδομη αγωνιστική του όγδοου ομίλου της προκριματικής φάσης του Παγκοσμίου Κυπέλλου και η κατάκτηση των τριών σημαντικών πόντων μοιάζει με μονόδρομο, ώστε να παραμείνει στην δεύτερη θέση (και σίγουρα στο +1 από την Βοσνία) και να πάει την Κυριακή στον τελικό με το Βέλγιο που βρίσκεται στο +4 και στην πρώτη θέση.

Αρκετά φαίνεται να είναι ανοιχτά μέτωπα σε ό,τι αφορά την ενδεκάδα και δείχνει να μην έχει πάρει οριστικές αποφάσεις ο Μίχαελ Σκίμπε, ο οποίος δεν θα έχει στη διάθεσή του τον τιμωρημένο, Σωκράτη Παπασταθόπουλο, αλλά και τους τραυματίες Κώστα Μήτρογλου, Βασίλη Τοροσίδη. Ο Γερμανός τεχνικός θα χρησιμοποιήσει σχήμα 4-2-3-1.

Ο Ορέστης Καρνέζης θα είναι κάτω από τα δοκάρια και οι μοναδικοί αυτήν τη στιγμή στην άμυνα είναι ο Σταφυλίδης αριστερά και ο Μανωλάς που θα έχει παρτενέρ είτε τον Τζαβέλλα, αλλά ίσως τον Κυριάκο Παπαδόπουλο. Το κενό του Τοροσίδη στα δεξιά θα καλυφθεί με έναν εκ των Παναγιώτη Ρέτσου, που δοκιμάστηκε χθες από τον Σκίμπε, αλλιώς από τον Κυριάκο Παπαδόπουλο που αν παίξει δίπλα στον στόπερ της Ρόμα θα αφήσει εκτός αρχικής ενδεκάδας τον παίκτη της Αλάνιασπορ.

Σίγουρος για τον άξονα είναι ο Σάμαρης και ένας εκ των Ζέκα, Μανιάτη θα βρεθεί στο πλευρό του. Ο Φορτούνης θα είναι πίσω από τον μοναδικό προωθημένο, Απόστολο Βέλλιο, ο Μάνταλος δεξιά και οι Μπακασέτας, Τάσος Δώνης διεκδικούν μια θέση αριστερά στην επίθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.