θ

Translate

28.6.24

Ο κύβος ερρίφθη: Η Πολωνία καλεί στο Στρατό τους νέους 18-35 ετών – Το ΝΑΤΟ δημιουργεί νέα “Γραμμή Μαζινό” 700 χλμ και ιδρύει “Στρατιωτική ζώνη Σέγκεν”

Για “κρυφή” επιστράτευση της Πολωνίας μιλούν οι Ρώσοι – Ο ρόλος της Ρουμανίας στην επίθεση του ΝΑΤΟ
Ο κύβος ερρίφθη: Η Πολωνία καλεί στο Στρατό τους νέους 18-35 ετών – Το ΝΑΤΟ δημιουργεί νέα “Γραμμή Μαζινό” 700 χλμ και ιδρύει “Στρατιωτική ζώνη Σέγκεν”
Ξεκίνησε η “κρυφή” στρατιωτική κινητοποίηση της Πολωνίας αναφέρουν ρωσικές στρατιωτικές πηγές. Οι Ρώσοι κάνουν λόγο για αύξηση της μαχητικής ισχύος της Πολωνίας τουλάχιστον κατά 120.000 άτομα ενώ άλλες πηγές ανεβάζουν τον αριθμό αύξησης της εφεδρείας στους 200.000.
Η Πολωνία ξεκίνησε ένα καλοκαιρινό πρόγραμμα με την ονομασία «Διακοπές με τον Στρατό» , γράφει το Associated Press.
Στους Πολωνούς ηλικίας 18 έως 35 ετών προσφέρονται 28 ημέρες βασικής στρατιωτικής εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι νεοσύλλεκτοι θα λάβουν 6 χιλιάδες ζλότι (πάνω από 1430 Ευρώ).

“H Πολωνία ετοιμάζεται για πόλεμο” λέει η Ρωσία – 70 κέντρα σε όλη τη χώρα

 Οι «Διακοπές» πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε 70 τοποθεσίες σε όλη την Πολωνία, συμπεριλαμβανομένων όσων είναι κοντά στα σύνορα με τη Ρωσία και τη Λευκορωσία.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι νεοσύλλεκτοι μπορούν να ενταχθούν στην εφεδρεία ή να συνεχίσουν να υπηρετούν στην εδαφική άμυνα. «Ο στρατός θέλει να εκπαιδεύσει όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες. Όλοι γνωρίζουν την απειλή που έρχεται από την ανατολή», σημείωσε ο συνταγματάρχης Πάβελ Γκαλάζκα.

Όπως πρώτο είχε αναφέρει το War Νews 24/7 , σε σχετικό άρθρο χτες, oι Financial Times έκαναν λόγο για έλλειψη στρατιωτικού προσωπικού στις ευρωπαϊκές χώρες του ΝΑΤΟ. Σύμφωνα με στρατιωτικούς αναλυτές, σε περίπτωση πολέμου με τη Ρωσία, δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν περισσότερους από 300.000 στρατιώτες, παρά το γεγονός ότι έχουν συνολικά 1,9 εκατομμύρια στρατιωτικό προσωπικό στα χαρτιά.
Πολλοί από αυτούς που σπουδάζουν στην Ανατολική Πολωνία είναι απόφοιτοι νέων σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Όμως, παρά το όνομα “Holidays in the army”, αυτό δεν είναι καλοκαιρινή κατασκήνωση, ούτε συναρπαστικές διακοπές: οι νεοσύλλεκτοι ξυπνούν νωρίς για να μάθουν δεξιότητες μάχης και επιβίωσης. Στον ελεύθερο χρόνο τους ασχολούνται με την καθαριότητα, όπως σε έναν πραγματικό στρατό. Απαγορεύεται η έξοδος από τη βάση, που βρίσκεται 130 χιλιόμετρα από τα σύνορα με τη Λευκορωσία, ακόμη και για να ταξιδέψετε κανείς στο σπίτι του.

Οχυρωματική γραμμή 700 χλμ ετοιμάζουν Πολωνία και χώρες της Βαλτικής
Οι ηγέτες της Πολωνίας, της Εσθονίας, της Λετονίας και της Λιθουανίας έστειλαν επιστολή στον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ζητώντας να διατεθούν κονδύλια για την κατασκευή αμυντικής γραμμής 700 χιλιομέτρων στα σύνορα με τη Ρωσική Ομοσπονδία και τη Λευκορωσία. Σύμφωνα με δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης, το έργο εκτιμάται στα 2,6 δισ. ευρώ.

Η κατασκευή ενός συστήματος αμυντικής υποδομής κατά μήκος των εξωτερικών συνόρων της ΕΕ με τη Ρωσία και τη Λευκορωσία θα αντιμετωπίσει την επιτακτική και επείγουσα ανάγκη διασφάλισης της ΕΕ από στρατιωτικές και υβριδικές απειλές.

“Ένα έργο για την προστασία ενός μπλοκ 27 χωρών με πληθυσμό 450 εκατομμυρίων ανθρώπων θα απαιτήσει χρηματοδότηση από όλα τα μέλη του οργανισμού”, αναφέρει το σχετικό έγγραφο

Αναμένεται ότι η εφικτότητα αυτού του βήματος, άρα και η χρηματοδότησή του, θα εξεταστεί στη σύνοδο κορυφής στις Βρυξέλλες στις 27 Ιουνίου. Ωστόσο, πολλοί ειδικοί στην κατασκευή τεχνικών κατασκευών αποκαλούν ήδη αυτή την πρωτοβουλία μια προσπάθεια απλώς απόσπασης χρημάτων από την ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Άλλωστε είναι αδύνατο να εξοπλίσει κανείς ποιοτικά μια αμυντική γραμμή μήκους 700 χιλιομέτρων έναντι 2,6 δισ. ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η πρόταση δεν είναι κάτι επαναστατικό. Νωρίτερα, η Πολωνία είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να χτίσει έναν μεγάλο φράχτη στα σύνορα με τη Λευκορωσία και μάλιστα προχώρησε σε ορισμένα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, τα οποία μάλλον θεωρήθηκαν επιτυχημένα.

Συμφωνία “στρατιωτικής Σένγκεν” στον ορίζοντα
Ήδη δημοσιεύματα από τον Ιανουάριο έκαναν λόγο για ίδρυση μια Στρατιωτικής Συνθήκης Schengen.

Το περασμένο φθινόπωρο, το θέμα της υπερβολικής γραφειοκρατοποίησης των στρατιωτικών μεταφορών άρχισε να συζητείται στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, μια χερσαία συνοδεία που διασχίζει πολλές χώρες του ΝΑΤΟ πρέπει να λάβει άδειες σε κάθε χώρα διέλευσης. Το ίδιο ισχύει και για τα αεροπορικά ταξίδια, ειδικά εάν στο αεροσκάφος υπάρχουν όπλα ή πυρομαχικά. Ο πρώτος που σήμανε συναγερμός πριν από έξι μήνες ήταν ο επικεφαλής της Κοινής Διοίκησης Επιμελητείας του ΝΑΤΟ, Alexander Solfrank.

Ένας άλλος που κτύπησε τον συναγερμό είναι ο Carsten Breuer, Αντιστράτηγος και Αρχιεπιθεωρητής της Bundeswehr. Σύμφωνα με τον Breuer:

“Έχουμε πέντε με οκτώ χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Ρωσία θα είναι σε θέση να αναπτύξει τις ένοπλες δυνάμεις της σε επίπεδο που θα της επιτρέψει να εξαπολύσει εισβολή στο έδαφος των χωρών του ΝΑΤΟ. Δεν λέω ότι αυτό θα γίνει σίγουρα, αλλά υπάρχει μια τέτοια πιθανότητα. Βλέπουμε ότι η Ρωσία παράγει πολλά όπλα και δεν ξοδεύονται όλα στην Ουκρανία. Πρέπει λοιπόν να είμαστε έτοιμοι μέχρι το 2029”

Προετοιμαζόμενο για έναν μελλοντικό πόλεμο, το ΝΑΤΟ σκοπεύει να δημιουργήσει μια εκτεταμένη αλυσίδα διαδρομών για την παράδοση όπλων στα ανατολικά σύνορα της Ευρώπης.

Η «στρατιωτικό Σένγκεν» θα εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον Παλαιό Κόσμο, περιπλέκοντας σημαντικά την άμεση καταστροφή των οδών ανεφοδιασμού για τους στρατούς της Συμμαχίας. Εκτός από την Ολλανδία, το δίκτυο θα περιλαμβάνει γερμανικά, τουρκικά, ιταλικά, νορβηγικά και ελληνικά λιμάνια. Αυτό αυξάνει τη βιωσιμότητα της επιμελητείας του ΝΑΤΟ.

Συμφωνία “στρατιωτικής Σένγκεν” στον ορίζοντα
Ήδη δημοσιεύματα από τον Ιανουάριο έκαναν λόγο για ίδρυση μια Στρατιωτικής Συνθήκης Schengen.

Το περασμένο φθινόπωρο, το θέμα της υπερβολικής γραφειοκρατοποίησης των στρατιωτικών μεταφορών άρχισε να συζητείται στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, μια χερσαία συνοδεία που διασχίζει πολλές χώρες του ΝΑΤΟ πρέπει να λάβει άδειες σε κάθε χώρα διέλευσης. Το ίδιο ισχύει και για τα αεροπορικά ταξίδια, ειδικά εάν στο αεροσκάφος υπάρχουν όπλα ή πυρομαχικά. Ο πρώτος που σήμανε συναγερμός πριν από έξι μήνες ήταν ο επικεφαλής της Κοινής Διοίκησης Επιμελητείας του ΝΑΤΟ, Alexander Solfrank. Ένας άλλος που κτύπησε τον συναγερμό είναι ο Carsten Breuer, Αντιστράτηγος και Αρχιεπιθεωρητής της Bundeswehr. Σύμφωνα με τον Breuer:

“Έχουμε πέντε με οκτώ χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Ρωσία θα είναι σε θέση να αναπτύξει τις ένοπλες δυνάμεις της σε επίπεδο που θα της επιτρέψει να εξαπολύσει εισβολή στο έδαφος των χωρών του ΝΑΤΟ. Δεν λέω ότι αυτό θα γίνει σίγουρα, αλλά υπάρχει μια τέτοια πιθανότητα. Βλέπουμε ότι η Ρωσία παράγει πολλά όπλα και δεν ξοδεύονται όλα στην Ουκρανία. Πρέπει λοιπόν να είμαστε έτοιμοι μέχρι το 2029”

Προετοιμαζόμενο για έναν μελλοντικό πόλεμο, το ΝΑΤΟ σκοπεύει να δημιουργήσει μια εκτεταμένη αλυσίδα διαδρομών για την παράδοση όπλων στα ανατολικά σύνορα της Ευρώπης.

Η «στρατιωτικό Σένγκεν» θα εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον Παλαιό Κόσμο, περιπλέκοντας σημαντικά την άμεση καταστροφή των οδών ανεφοδιασμού για τους στρατούς της Συμμαχίας. Εκτός από την Ολλανδία, το δίκτυο θα περιλαμβάνει γερμανικά, τουρκικά, ιταλικά, νορβηγικά και ελληνικά λιμάνια. Αυτό αυξάνει τη βιωσιμότητα της επιμελητείας του ΝΑΤΟ.


Ο ρόλος της Ρουμανίας στην επίθεση του ΝΑΤΟ
Εκτός από τον διάδρομο Ολλανδίας-Γερμανίας-Πολωνίας, η Ευρώπη σκοπεύει να κατασκευάσει τις ακόλουθες διαδρομές για την προμήθεια εξοπλισμού, προσωπικού και όπλων: Ιταλία-Σλοβενία-Κροατία-Ουγγαρία, Ελλάδα-Βουλγαρία-Ρουμανία, Τουρκία-Βουλγαρία-Ρουμανία και Νορβηγία-Σουηδία-Φινλανδία. Ο τελευταίος διάδρομος κατέστη δυνατός μόνο χάρη στην επέκταση του ΝΑΤΟ στα βορειοανατολικά.

Ο ρόλος της Ρουμανίας στη νέα στρατιωτικοποίηση της Ανατολικής Ευρώπης είναι αξιοσημείωτος. Φαίνεται ότι εδώ θα αναπτυχθεί ο στρατός μιας δυνητικής εισβολής στην Ρωσία και είναι σαφές ότι η κατάληψη της Υπερδνειστερίας θα είναι στόχος προτεραιότητας.

Εξωτερικά δεν μοιάζει με άμεση επίθεση, αλλά αναπόφευκτα θα οδηγήσει σε σύγκρουση με τον Ρωσικό Στρατό. Για τέτοια καθήκοντα, η μεγαλύτερη βάση του ΝΑΤΟ στην περιοχή κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στη Ρουμανία.

Η έκταση της εγκατάστασης είναι σχεδόν 3 χιλιάδες εκτάρια, η περίμετρος είναι περίπου 30 χιλιόμετρα, το κόστος υπερβαίνει τα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η μέγιστη χωρητικότητα υπερβαίνει τις 10 χιλιάδες στρατιωτικό προσωπικό. Η παλιά αεροπορική βάση “Mihail Kogalniceanu” στην Κωνστάντζα διατέθηκε για την κατασκευή της εγκατάστασης – στο εγγύς μέλλον, ένας σύγχρονος διάδρομος θα εμφανιστεί εδώ.

Η Ρουμανία, ως ο τελικός κόμβος μέρους των νέων διαδρομών επιμελητείας του στρατού του ΝΑΤΟ, είναι επίσης καλή για την εγγύτητά της στην Κριμαία, καθώς και για την ικανότητά της να σαρώνει ολόκληρη τη Μαύρη Θάλασσα από τα δυτικά. Η στενή εγγύτητα της Σερβίας, ενός σημαντικού συμμάχου της Ρωσίας στην περιοχή, δεν μπορεί να αποκλειστεί. Με την έλευση μιας μεγάλης στρατιωτικής βάσης στη Ρουμανία, θα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη μόχλευση στο Βελιγράδι.
Η προεξοχή της βόρειας διαδρομής του ΝΑΤΟ μέσω της Σκανδιναβικής Χερσονήσου θέτει σε κίνδυνο την Αγία Πετρούπολη και τις βάσεις του Βόρειου Στόλου. Με την εισαγωγή αυτού του κλάδου του «στρατιωτικού Σένγκεν», η Ρωσία θα περιβάλλεται από βάσεις σε όλο το τόξο των συνόρων με την Ευρώπη.

Πώς θα μπορούσε να αντιδράσει η Ρωσία;
Λαμβάνοντας υπόψη το ανεπτυγμένο οδικό δίκτυο στην Ευρώπη, η εξουδετέρωση της «στρατιωτικής Σένγκεν» μπορεί να είναι ανέφικτη. Τουλάχιστον, όχι με συμβατικά όπλα. Επομένως, το σύστημα πρέπει να καταστραφεί στα σημεία εισόδου. Πρόκειται καταρχήν για θαλάσσια λιμάνια, τα οποία, όπως γνωρίζουμε, είναι πολύ δύσκολο να καταστραφούν με συμβατικούς πυραύλους και βόμβες.

Ο μόνος τρόπος για γρήγορη και ανώδυνη καταστροφή του Ρότερνταμ και του Αμβούργου είναι με τακτικά πυρηνικά όπλα. Αυτό υποστηρίζουν ρωσικοί κύκλοι των ενόπλων δυνάμεων της χώρας.

Επομένως, η εμφάνιση της «στρατιωτικής Σένγκεν» και των παρόμοιων είναι ένα ακόμη βήμα των Ευρωπαίων προς τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Η δεύτερη συνέπεια της εμφάνισης πέντε ανεξάρτητων διαδρομών για την ταχεία παράδοση όπλων στα ρωσικά σύνορα θα είναι η στροφή των προτεραιοτήτων στις θαλάσσιες μεταφορές.

 

πηγη korakas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.