θ

Translate

29 Αυγούστου 2022

Τραγουδιστής των UB40: Δεν κάνω το ΕΜΒΟΛΙΟ, φοβάμαι για την ΖΩΗ μου – ΒΙΝΤΕΟ

Τρομερή εξομολόγηση...
Ο πρώην τραγουδιστής των UB40, Matt Hoy, ο οποίος αποβλήθηκε από το συγκρότημα επειδή δεν ήθελε να εμβολιαστεί κατά του #COVID19, μίλησε για πρώτη φορά την προηγούμενη βδομάδα.
«Δεν θα ρισκάρω τη ζωή μου μόνο για να τραγουδήσω», είπε και συνέχισε:
«Είμαι σε αυτό το συγκρότημα εδώ και 11-12 χρόνια. Έχω κάνει περιοδείες στον κόσμο, έχω πάει σε μέρη όπου έπρεπε να έχω ηπατίτιδα, κίτρινο πυρετό, ελονοσία ξέρετε, περισσότερες από μία φορές, οπότε δεν ήμουν ποτέ αντι-εμβολιαστής.
Ο γιατρός μου με συμβούλεψε να κάνω το εμβόλιο της γρίπης επειδή ήμουν ευάλωτος, δύο μέρες μετά, είχα μια ανάπτυξη στους λεμφαδένες μου και αυτό έριξε την καρδιά μου εκτός ρυθμού, οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να διακινδυνεύσω να κάνω αυτό το εμβόλιο μόνο και μόνο για να μπορέσω να επιστρέψω στην σκηνή.
Η σκηνή ήταν ένα προνόμιο για μένα και μου λείπει, αλλά δεν θα βάλω την ζωή μου σε κίνδυνο μόνο και μόνο για να τραγουδήσω “red red wine”».
Δείτε τι άλλο δήλωσε:

.

πηγη el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.