θ

Translate

18 Νοεμβρίου 2017

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Απειλούν να σηκώσουν τις μπάρες οι εργαζόμενοι

 Αποφασισμένοι να σηκώσουν τις μπάρες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όποιο σταθμό δεν πληροί τους κανόνες ασφαλείας για τους επιβάτες, εμφανίζονται οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ, δύο μέρες πριν το σχεδιασμό του ΟΑΣΑ για σταδιακό κλείσιμο
των πυλών.
Το σωματείο εργαζομένων που ανήκει στον πρώην ΗΛΠΑΠ και πρόσκεινται στο ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζει ότι μέχρι σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η σύνδεση των συστημάτων ασφαλείας με τις πύλες, ώστε σε έκτακτα περιστατικά (φωτιά, ατύχημα κ.α) να εκκενώνεται γρήγορα η αποβάθρα και να μην εγκλωβίζονται επιβάτες μέσα στους σταθμούς. Όπως εξηγεί ο Πρόεδρος του σωματείου κ. Λευτέρης Ρενιέρης, τέτοια πρόβλεψη δεν υπήρχε στην αρχική σύμβαση. Κατόπιν συνεννοήσεων μεταξύ ΟΑΣΑ και αναδόχου αυτό έχει προβλεφθεί αλλά ελάχιστοι σταθμοί (5 έως 6 από τους συνολικά 60) έχουν συνδεθεί, με αποτέλεσμα αυτό να επηρεάζει και τον προγραμματισμό για το κλείσιμο των πυλών. Οι εργαζόμενοι εκτιμούν ότι ελάχιστες πύλες θα σφραγιστούν τις επόμενες μέρες, επισημαίνοντας ότι οι επιβάτες είναι εντελώς ανώριμοι για να υποδεχτούν τις κλειστές διαδικασίες που συνεπάγεται η εφαρμογή του ηλεκτρονικού κομίστρου. Το κλείσιμο, όπως αναφέρουν θα είναι δοκιμαστικό, ώστε αν υπάρχουν π.χ 10 πύλες σε ένα σταθμό να κλείσουν 3 ή 4. Προβλέπουν μάλιστα ότι ο χρόνος μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου που έχει δώσει διορία ο ΟΑΣΑ για την πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού κομίστρου, θα χρειαστεί να παραταθεί. Οι δύο πρώτες μέρες από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δεν ήταν χωρίς συνωστισμούς αφού το έλλειμμα εκπαίδευσης στην έκδοση του νέου κομίστρου από τους αυτόματους πωλητές οδήγησε σε μίνι ουρές και σε αναμονή των επιβατών που σε κεντρικούς σταθμούς έφτασε και την 1 ώρα. Μολονότι στους σταθμούς υπολογίζεται ότι βρίσκονται για να υποβοηθούν τους επιβάτες περίπου 100 άτομα προσωπικό από τον τομέα των ελέγχων και των εκδοτηρίων της ΣΤΑΣΥ, οι ουρές δεν αποφεύχθηκαν.Το πρόβλημα προκλήθηκε από την έλλειψη εξοικίωσης των πολιτών με τα νέα μηχανήματα αλλά και εξαιτίας της αδυναμίας των αυτόματων πωλητών να εκδόσουν εισιτήρια με έκπτωση (0,60 ευρώ). Το αποτέλεσμα είναι η ζήτηση να μετατοπίζεται στα εκδοτήρια που εκδίδουν και τις προσωποποιημένες κάρτες.
Σύμφωνα με τον κ. Ρενιέρη η εικόνα αυτή θα εξομαλυνθεί τις επόμενες μέρες, τονίζει όμως ότι παρατηρούνται ακόμη δυσλειτουργίες που ταλαιπωρούν τον κόσμο. Όπως αναφέρει, υπάρχουν έγκυρα εισιτήρια που ο επιβάτης τα έχει πληρώσει αλλά ο έλεγχος τα βγάζει άκυρα! Επίσης τα POS εξακολουθούν να μην έχουν συνδεθεί με τις τράπεζες ενώ τα περιορισμένα σημεία πώλησης του έξυπνου εισιτηρίου στις γειτονιές οδηγούν τους πολίτες σε τζάμπα μετακινήσεις.
Οι εργαζόμενοι κρίνουν ιδιαίτερα σημαντικό τον αριθμό προσωποποιημένων καρτών και υπολογίζουν ότι σε αντίστοιχα νούμερα (άνω των 300.000) θα είναι οι ποσότητες και των ηλεκτρονικών καρτών που θα καλύψουν τους δικαιούχους των ελευθέρας (ένστολους, ανέργους κ.α). Όμως ο ΟΑΣΑ δεν έχει αποσαφηνίσει πότε θα είναι έτοιμος να ικανοποιήσει και αυτή την πολύ μεγάλη κατηγορία επιβατών. Οι χρήστες θα πρέπει να έχουν προμηθευτεί το νέο προϊόν πριν τις 20 Δεκεμβρίου που ο ΟΑΣΑ έχει ανακοινώσει ότι θα κλείσουν όλες οι μπάρες στην ΣΤΑΣΥ. Ο Οργανισμός ποντάρει σε θετική γνωμοδότηση για να δοθεί το πράσινο φως ώστε να τους αποσταλούν ταχυδρομικώς. Διαφορετικά θα χρειαστεί να στηθούν και αυτοί στην ουρά για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.