Ξέρετε ότι εάν καποια στιγμή σταματούσε η ΔΕΗ να τα χρησιμοποιεί θα επιτστρεφονταν στους ιδιοκτήτες ;
Ακούστε τώρα.
Πριν δυο χρόνια ο Μητσοτάκης και.η παρέα του,.. άλλαξε τη ρήτρα αυτή και έδωσε το δικαίωμα στην ΔΕΗ να τα χρησιμόποιησει όπως θέλει ..και να μην τα επιστρέψει.
Αυτό ήταν το πρώτο πραξικόπημα.κατα της ενεργειακής αυτάρκειας της Ελλάδος
Το δεύτερον έγινε με την καταστροφή των αναβατορίων στην Μαυροπηγή ώστε να μην έχει ενέργεια η Ελλάδα ακόμη και σένα πολεμο που ερχεται .
Τι γίνεται όμως πόια είναι η αλήθεια ;
Πίσω από αυτό κρύβεται μια ΜΚΟ
Η. ,CVC η κολλητή του Μητσοτάκη
Γιατι;;
Ο χώρος που βρίσκεται ο λιγνίτης θεωρείται στεγανός ..και δημιουργηθηκαν θύλακες και οι θύλακες αυτοι, μπορούν να γεμίσουν και να συγκρατήσουν νερό
Φανταστείτε λεκάνες που δημιουργήθηκαν λόγω της εκσκαφης
Θα μου πείτε τι θα το κάνουν το νερό
Το νερό θα χρησιμοποιηθεί για τα Ντάτα centers για να ψύχονται τα τεράστια αυτά centers που θα κάνει ο ιδιώτηςδλδ η CVC
Θα μεταφέρουν νερό από το φράγμα του Πολυφυτου για να έχουν ψύξη όταν κάνουν αυτα ,τα data centers
Επιπλέον όλη η περιοχή θα γεμίσει φωτοβολταϊκά..
Αυτό είναι το σχέδιο ..κα.οχι αυτες τις βλακείες ότι αφού δεν τα χρησιμοποιουμε..τα γκρεμίζουμε.
Η κυβέρνηση θα μας σβήσει από τον χάρτη ..και θα δείτε πως ούτε γεώτρηση θα γίνει
Η σεβρον ζήτησε και πήρε 18μηνες παράταση σκεπτομενη ότι ίσως αλλάξει η κυβέρνηση και με μία άλλη κυβερνηση κάνει τις εξορύξεις χωρίς εμπόδια που τις βάζει ο Μητσοτάκης
Σκεφτειτε ότι από Πάτρα και Ιωάννινα έδιωξαν τα ΕΠ…φτιάχνοντας θαλασιο πάρκα ..Δεν θέλουν γεωτρήσεις δεν θέλουμε λιγνίτη ..
πηγη ksipnistere.com
μονταζ eimailefteros.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου