Σκέφτομαι ότι σε όλες
τις σπουδαίες ιστορίες,
κανείς ποτέ δε συγκράτησε
την αρχή,
ούτε προέβλεψε με ακρίβεια το τέλος.
κατά
τη διάρκεια τους,
δεν συνειδητοποίησε καν
πόσο μεγάλο και σπουδαίο
ήταν
αυτό που ζούσε.
Απλώς το ζούσε,
λες και κάποιος ή κάτι αυτονόητα
του το
χρωστούσε από πάντα.
μονταζ eimailefteros.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου