α

Translate


27.6.26

Η αρχη γνωστη.....το τελος....τελος αγνωστο....!!!!!

Σκέφτομαι ότι σε όλες 
τις σπουδαίες ιστορίες, 
κανείς ποτέ δε συγκράτησε την αρχή, 
ούτε προέβλεψε με ακρίβεια το τέλος. 
Κι ίσως - ίσως λέω - 
κατά τη διάρκεια τους, 
δεν συνειδητοποίησε καν 
πόσο μεγάλο και σπουδαίο 
ήταν αυτό που ζούσε. 
Απλώς το ζούσε, 
λες και κάποιος ή κάτι αυτονόητα 
του το χρωστούσε από πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου