α

Translate


20.8.25

Αζοφ και ψοφοφ

Εχω δει κι εχω δει
χουνερια και ξεφτιλες
αλλα να περιμενουν
να ξεγεννησει το Κιεβο
δεν εχει ματαγινει
Να περιμενουν οι κουμπαροι
οι μεσιτες και οι συμπεθεροι
κολλυβα παξιμαδια και κονιακ
αυτο το λενε.....
ξεπετα χωρις συαλο
γεια και χαρα σας
Αζοφ και ψοφοφ
teo 
μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου