Έγκλημα εναντίον της Ελλάδας από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Δεν έχει προηγούμενο αυτό που συμβαίνει Βραδινή «κατασκοπεία» στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης… Της ανεμογεννήτριας το κάγκελο! #Ανεμογεννητριες pic.twitter.com/zpgqc04oUx
— Stefanos Damianidis (@dstefanos) August 21, 2025
πηγη karditsastakra
μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου