Η κατασκευή του αερόπλοιου ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου 1898, με την παράδοση των πρώτων τμημάτων του πλαισίου από το εργοστάσιο του Μπεργκ, και ολοκληρώθηκε στις 27 Ιανουαρίου 1900. Το φούσκωμα των σάκων αερίου έλαβε χώρα τον Ιούνιο και το αερόπλοιο εξήλθε του υπόστεγου το απόγευμα της 2ας Ιουλίου, με τον λοχαγό Χανς Μπαρτς φον Ζίγκσφελντ του Πρωσικού Τάγματος Αεροπλοίων ως κυβερνήτη.
Κατά τη διάρκεια της πτήσης, το αερόστατο κατάφερε να παραμείνει στον αέρα για περίπου 20 λεπτά, επιδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα του νέου αεροναυτικού συστήματος. Η πρώτη πτήση αποκάλυψε, ωστόσο, σοβαρές ελλείψεις στο πλαίσιο και έγινε απόπειρα επιδιόρθωσης των ελλείψεων με την προσθήκη γέφυρας μεταξύ των λέμβων εντός άκαμπτης δομής καρίνας. Παράλληλα, το κινητό βαρίδιο αυξήθηκε στα 150 κιλά, τα οπίσθια πηδάλια μεταφέρθηκαν από τη μία πλευρά του καλύμματος στην άλλη και ένα πηδάλιο ανόδου-καθόδου τοποθετήθηκε κάτω από την πλώρη.
Η εμπνευσμένη επιτυχία του LZ1 οδήγησε στην περαιτέρω ανάπτυξη της σειράς Ζέπελιν και στην κατασκευή πολλών άλλων μεγάλων αεροσκαφών. Τα αερόπλοια Ζέπελιν έγιναν σύμβολα της αεροναυτικής τεχνολογίας και προσέφεραν έναν νέο τρόπο μεταφοράς και εξερεύνησης του κόσμου.
Αν και η εποχή των αεροστάτων Ζέπελιν ολοκληρώθηκε με την εμφάνιση των αεροπλάνων, η κληρονομιά τους παραμένει ζωντανή. Το Ζέπελιν LZ1 συνέβαλε στην εξέλιξη της αεροναυτικής βιομηχανίας και άνοιξε νέους ορίζοντες για την ανθρώπινη φαντασία και την τεχνολογία.
πηγη fosonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου