θ

Translate

8 Μαΐου 2022

Σας βαρέθηκε η ψυχή μου . Ανησυχώ πολύ και αγχώνομαι για το πολίτευμα της χώρας μου

Αυτά που ζούμε , δεν τα έχει δει κανείς μας .
Μόνο τότε , που ερχόταν και τους έπαιρναν απ' τα σπίτια τους .
Τους παππούδες μας.
Χρόνια πριν.Έχω γράψει τρία κείμενα και μόνο αυτό θέλω να δημοσιεύσω.
Έχει κουραστεί η ψυχή μου .
Έγινε η βία συνήθειά μας.
Κανείς δεν εκπλήσσεται πια.
Εκδικητικές κινήσεις από την κυβέρνηση .
Απολυταρχία .
Και σε μας ανημποριά.
Ανημποριά και θλίψη.
Και βούλωστο και σιωπή.
Φάε τα ψυχολογικά σου .
Ανακάτεψε το βόθρο , καλά μέσα στον στομάχι σου κι χώνεψε τον για απόψε .
Μετά διαφημίσεις , για κρέμες και διαγωνισμοί.
Η ψεύτικη χαρά , πάνω σε μελλοντικά πτώματα .
Και ξέπλυμα ευθυνών σε όλους.
Θέλω να φύγω απ' τη χώρα.
Αλλά και να φύγω , ποιός θα μείνει να παλέψει ;
Πάλι τον ίδιο πόνο θα έχω .
Πρέπει κάτι να αλλάξει τώρα.
Χθες .
Σήμερα .
Η κατάσταση πια , δεν αντέχεται .
Ούτε πνευματικά , ούτε νοητικά.
Υποφέρω για κάθε συνάνθρωπο , που έχασε τη δουλειά του.
Για κάθε παιδί , που ξυλοκοπείται αυτή τη στιγμή σε κάποιο κελί.
Υποφέρω για τη σκλαβιά μας.
Υποφέρω και θα υποφέρω για πολύ ακόμα.
Καλά θα κάνω να το συνηθίσω , μου λένε .
Η Ελλάδα , δεν αλλάζει τόσο εύκολα .
Καλά θα κάνω να φύγω για κάποια άλλη χώρα .
Κι αν φύγουν αυτοί , ποιοι θα ‘ ρθούν ;
Τι επιλογές έχουμε μέσα σ ‘ αυτή την πόλωση ;
Πόσο εύκολο είναι να αλλάξουν πεποιθήσεις και συνήθειες χρόνων ;
Μου λένε να μην τα παίρνω όλα τόσα προσωπικά .
Να μην γράφω προσωπικά .
Να μην παίρνω θέση τόσο ανοιχτά .
Για μένα αξίζει η υπερέκθεση του εαυτού μου αυτή τη στιγμή .
Αν δεν πάρω θέση τώρα που πεθαίνει η χώρα μου , πότε θα πάρω ;
Δεν συνηθίζω να πιέζω κάποιον να πολιτικοποιηθεί.
Ούτε να κάνει το οτιδήποτε.
Αλλά όσοι δεν παίρνετε θέση αυτή τη στιγμή , είστε το πραγματικό πρόβλημα.
Μια γιαγιά μου είπε , ‘’ Πάνε , χαθήκανε όλα αυτά για τα οποία παλέψαμε για χρόνια ‘’.
Η φωνή μου ηχώ , που στολίζει τη σπηλιά .
Πάμε για δουλειά και μας κοροϊδεύουν κοιλαράδες επιχειρηματίες .
Που δεν φοβούνται και δεν έχουν τίποτα να χάσουν .
Προστατευμένοι από το ίδιο το καθεστώς .
Και εμείς γεμίσαμε ψυχολογικά , μέχρι τα μπουνιά.
Και περιμένουμε να ζήσουμε τα καλύτερα μας χρόνια .
Ex-Nihilo
( https://www.youtube.com/watch?v=Q2eLRQSbdZ4 ) The Amity Affliction 
πηγη ksipnistere
μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.