Μπορεί να πρόκειται για ένα από τα σπανιότερα μοντέλα της ΒΜW, ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε τον ιδιοκτήτη της συγκεκριμένης Μ1 να την παρατήσει σε ένα γκαράζ για 35 χρόνια.
Η ΒΜW έχει κατασκευάσει την Μ1 σε περίπου 450 μονάδες και έτσι πρόκειται για ένα μοντέλο με μεγάλη συλλεκτική αξία. Όμως, ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου
μάλλον αγνόησε την σπουδαιότητα του και έτσι παράτησε αυτή την κόκκινη M1, σε ένα γκαράζ στην Ιταλία, για 35 χρόνια. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει στο κοντέρ περίπου 7.000 χιλιόμετρα, με τις περισσότερες φθορές να είναι εξωτερικές. Μάλιστα, η συγκεκριμένη Μ1 έχει ακόμη τα εργοστασιακά λάστιχά της. Ειδικοί υπολογίζουν ότι η «επισκευή» θα είναι σχετικά εύκολη και σύντομα θα μπορεί και πάλι να βγει στην κυκλοφορία.
newsauto.gr
Η ΒΜW έχει κατασκευάσει την Μ1 σε περίπου 450 μονάδες και έτσι πρόκειται για ένα μοντέλο με μεγάλη συλλεκτική αξία. Όμως, ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου
μάλλον αγνόησε την σπουδαιότητα του και έτσι παράτησε αυτή την κόκκινη M1, σε ένα γκαράζ στην Ιταλία, για 35 χρόνια. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει στο κοντέρ περίπου 7.000 χιλιόμετρα, με τις περισσότερες φθορές να είναι εξωτερικές. Μάλιστα, η συγκεκριμένη Μ1 έχει ακόμη τα εργοστασιακά λάστιχά της. Ειδικοί υπολογίζουν ότι η «επισκευή» θα είναι σχετικά εύκολη και σύντομα θα μπορεί και πάλι να βγει στην κυκλοφορία.
newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου