Διώκεται για 73.000 ψωροχιλιάρικα και είναι αστείο, γιατί έβγαλε τα δεκάκις χιλιαπλάσια και ως δήμαρχος και ως υπουργός υγείας, σε καλές εποχές, μέχρι που πιστόλιασε όλους τους προμηθευτές του ΕΣΥ, πλην των πολυεθνικών που τον ζύγιζαν σε χρυσάφι, βεβαίως βεβαίως.
Μετά την επιτυχημένη του καριέρα στα εντός, τον εξάγαμε και στας Ευρώπας για να συνεχίσει το φαγοπότι σε άλλη κλίμακα.
Από την άλλη σκέφτομαι οτι και ο Αλ Καπόνε συνελήφθη για μερικές χιλιάδες δολλάρια φοροδιαφυγής. Μόνο που αυτός δρούσε στην Αμερική και όχι στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας.
μονταζ eimailefteros.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου