Στο εσωτερικό έγγραφο που εστάλη από τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών στις 21 Σεπτεμβρίου του 2021, προς τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή, τον Υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο και το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Γιάννη Ξιφαρά, αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Η έλλειψη προσωπικού έχει ως αποτέλεσμα την μη ασφαλή και εύρυθμη λειτουργία του Σιδηροδρομικού Δικτύου». Παρακάτω σημειώνει ότι λόγω της μακροχρόνιας υποχρηματοδότησης του ΟΣΕ από το 2010, λόγω των μνημονίων και του μεσοπρόθεσμου, δεν υπάρχει η δυνατότητα «της εκπλήρωσης όλων των καθηκόντων του φορέα ως διαχειριστή υποδομής (επιθεωρήσεις, συντήρηση), με σημαντικότερη την έλλειψη ασφάλειας της σιδ/κης υποδομής ιδιαίτερα σε ένα δίκτυο που για τους λόγους που προαναφέρθηκαν είναι κακοσυντηρημένο».
Ενδεικτικό της τραγικής υποχρηματοδότησης του ΟΣΕ, που επέφερε άμεση
απαξίωση του Σιδηροδρομικού Δικτύου, μείωση προσωπικού στο 79% σε σχέση
με το 2010 και συνακόλουθα σοβαρά ζητήματα ασφαλείας, είναι τα
οικονομικά στοιχεία που αναφέρονται στην επιστολή.
Ενώ, σύμφωνα με τη
Γενική Γραμματεία Μεταφορών, τα χρήματα που απαιτούνταν για να
λειτουργεί εύρυθμα και με ασφάλεια ο ΟΣΕ υπολογίζονταν στα 135.000.000
ευρώ ετησίως, ο ΟΣΕ λάμβανε συνολικά από το Ελληνικό Δημόσιο και τα τέλη
υποδομής μόλις 60.000.000 ευρώ.



πηγη karditsastakra
μονταζ teo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου