α

==► Κομμένα πόδια μέσα σε παπούτσια ξεβράζονται εδώ και 9 χρόνια στη δυτική Αμερική. Πολλές θεωρίες -Καμία απάντηση  ==► Το Κολοσσαίο της Ρώμης Θεωρείται όμως και στοιχειωμένο...  ==► Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος: Εξώδικο προς Άδωνι Γεωργιάδη για ψευδή ανάρτηση στο «X»  ==► Ο φόβος για τον θάνατο  ==► Τα στοιχειωμένα νοσοκομεία του κόσμου (Φωτο)  ==► Οι Άγνωστοι Λευκοί Γίγαντες της Αμερικής;  ==► Όταν σκύβω…ΡΕ ΝΕΝΕΚΟΙ....!!!!  ==► Εν Αθήναις...το στεφάνι του γάμου  ==► Το τράμ το τελευταίο  ==► H στυγερή δολοφονία του Αµερικανού δηµοσιογράφου Τζορτζ Πολκ στη Θεσσαλονίκη: Ένα έγκλημα που παραμένει ατιμώρητο για 74 χρόνια.. (Βιντεο)  ==► «Χόλιγουντ, ένα μπ... γεμάτο κόσμο»: Τι... ήξερε η Μέριλιν;  ==► Η πορεία του Δρομέα της Ομόνοιας, που βρέθηκε στα σκουπίδια πριν φτάσει στο Hilton  ==► 1651: Ο στραγγαλισμός του Πατριάρχη  ==► Ολυμπιακός: «Ακριβώς 35 χρόνια μετά στο ίδιο γήπεδο, με τον ίδιο αντίπαλο, για ένα ακόμα τρόπαιο στα 100 Χρόνια Θρυλικής Ιστορίας μας»  ==► Όλα τα πλάσματα εκπέμπουν φως που σβήνει όταν πεθάνουν  ==► Η άλλη πλευρά του Λας Βέγκας!  ==► Δύσκολες που είναι οι νύχτες...  ==► Βασιλικοτερος του Βασιλέως .!!  ==► Ανάφη: Ένα νησί με φανατικούς θαυμαστές!   ==► A MOON FILLED SKY -violin  ==► Από κορίτσι του Playboy σε ερωτικές ταινίες…(Φωτο)  ==► Βίκυ Βανίτα  ==► Θωρηκτό Αβέρωφ  ==► ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ..... ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ  ==► Εθνική τσογλαναρία .....ΓΕΙΑ ΣΟΥ....     By The best widgets

Translate

12:41:10 AM

16/05/2025

28.4.25

Η Γενική Γραμματεία Μεταφορών είχε προειδοποιήσει τον μακελάρη Καραμανλή από το 2021 για τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο τα οποία αγνόησε στέλνοντας στον τάφο 57 ψυχές

Στο εσωτερικό έγγραφο που εστάλη από τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών στις 21 Σεπτεμβρίου του 2021, προς τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή, τον Υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο και το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Γιάννη Ξιφαρά, αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Η έλλειψη προσωπικού έχει ως αποτέλεσμα την μη ασφαλή και εύρυθμη λειτουργία του Σιδηροδρομικού Δικτύου». Παρακάτω σημειώνει ότι λόγω της μακροχρόνιας υποχρηματοδότησης του ΟΣΕ από το 2010, λόγω των μνημονίων και του μεσοπρόθεσμου, δεν υπάρχει η δυνατότητα «της εκπλήρωσης όλων των καθηκόντων του φορέα ως διαχειριστή υποδομής (επιθεωρήσεις, συντήρηση), με σημαντικότερη την έλλειψη ασφάλειας της σιδ/κης υποδομής ιδιαίτερα σε ένα δίκτυο που για τους λόγους που προαναφέρθηκαν είναι κακοσυντηρημένο».

Ενδεικτικό της τραγικής υποχρηματοδότησης του ΟΣΕ, που επέφερε άμεση απαξίωση του Σιδηροδρομικού Δικτύου, μείωση προσωπικού στο 79% σε σχέση με το 2010 και συνακόλουθα σοβαρά ζητήματα ασφαλείας, είναι τα οικονομικά στοιχεία που αναφέρονται στην επιστολή.
Ενώ, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών, τα χρήματα που απαιτούνταν για να λειτουργεί εύρυθμα και με ασφάλεια ο ΟΣΕ υπολογίζονταν στα 135.000.000 ευρώ ετησίως, ο ΟΣΕ λάμβανε συνολικά από το Ελληνικό Δημόσιο και τα τέλη υποδομής μόλις 60.000.000 ευρώ.

μονταζ teo   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.