Τι σημαίνει αυτή η φράση του Κοσμά του Αιτωλού;
Όλοι ζούμε στον πλανήτη φυλακή μέσα σε έναν ψεύτικο κόσμο.
Θα μπορούσε όμως να αναφέρεται και στην περίοδο κατά την οποία θα έχει «κοπεί» το ρεύμα και δεν θα υπάρχει ούτε ραδιόφωνο ούτε τηλεόραση, ούτε ιντερνέτ και καμία μετάδοση ειδήσεων δεν θα είναι δυνατή. Τότε πράγματι ο κόσμος δεν θα ακούει τίποτε παρά μόνο φήμες.
Δημοσθένης Λιακόπουλος
el.gr
el.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου