"ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΧΑΙΟΣ αμφορέας πώς ...βρέθηκε εκεί;"
Ειλικρινής ερώτηση, ποιό είναι το καθεστώς αρχαίων στην Ελλάδα;; Μπορώ
εγώ αν, ας πούμε, βρω έναν αρχαίο αμφορέα στο χωράφι, να τον κρατήσω στο
σαλόνι μου ΧΩΡΙΣ να είμαι μέλος κάποιας πολιτικής οικογένειας; Με ποιά
ακριβώς νομοθεσία αυτό το αντικείμενο μπορεί να βρίσκεται εκεί;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου