α

==► Με Μητσοτακη “φεσώσαμε” ακόμη και το Χόλυγουντ: Οι καθυστερημένες πληρωμές του ελληνικού κράτους προς διεθνείς παραγωγές ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια  ==► Γαλλία: Σεφ σκότωσε, τεμάχισε και μαγείρεψε τον γείτονά του  ==► Πώς έλεγαν τους Έλληνες οι Γερμανοί; Τεμπέληδες; Τώρα τους γύρισε μπούμερανγκ  ==► Δείτε το μοναδικό ασημένιο νόμισμα με τον Μινώταυρο που βρήκαν οι αρχαιολόγοι στη Γόρτυνα  ==► Λάδων. Ο Ακοίμητος Δράκων  ==► ΑΠΩΤΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ   ==► Georges Moustaki (Ζωρζ Μουστακί): μια αναμφισβήτητη μορφή στον καλλιτεχνικό χώρο (3 Μαΐου 1934 – 23 Μαΐου 2013)  ==► ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ:....Ζορζ Μουστακί: Μακάρι η Ελλάδα να γαμ... το μπου...λο, την Ευρωπαϊκή Ένωση  ==► Δεν ξεχνάμε, δεν συγχωρούμε! Σμηναγός Κωνσταντίνος Ηλιάκης... Παρών!  ==► Μια τραγική ιστορία αγάπης και ένα στοιχειωμένο σπίτι στην Καλλιθέα   ==► Δες τι σημαίνει το όνομά σου στα Αρχαία Ελληνικά!  ==► ΤΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ   ==► Τα πρώτα αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Ιστορική αναδρομή (1894-1913)  ==► ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ: «Τρίζουν τα κόκκαλα» του Μ. Αλεξάνδρου: Αυτοί είναι οι 153 «Εφιάλτες» που εκχώρησαν το όνομα – Η Μακεδονία «εάλω»  ==► ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΛΥΚΟΥΣ»-ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ, ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ «ΓΥΠΕΣ»-FUNDS ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΥ...   ==► Ζωρζ Σαρή (1925 – 2012)  ==► Ρότζερ Μουρ 1927 – 2017  ==► Φρικιαστικά ντοκουμέντα: Οι μεταθανάτιες φωτογραφίες «επωνύμων» που σόκαραν τον κόσμο! (Photos)  ==► Μπόνι και Κλάιντ  ==► BISCAYA . JAMES LAST  ==► ΧΑΘΗΚΑ (ΒΑΣ.ΠΑΠΑΛΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ)  ==► Άτυπο κρούσμα σπογγώδους εγκεφαλοπάθειας των βοοειδών εντοπίστηκε σε αγρόκτημα στο Έσεξ της Βρετανίας  ==► ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ: 99 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ... ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΜΕΤΙΣΜΑ ΕΧΙΔΝΩΝ..... ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ.... Ο ΛΑΟΣ....!!!  ==► ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ Μη με σταματάς. Ονειρεύομαι.   ==► Οι μαρτυρικές στιγμές των Ελλήνων Εβραίων στο Άουσβιτς    By The best widgets

Translate

12:30:58 AM

24/05/2025

29.11.23

Αυξήσεις στα Διόδια έως 8% από την 1η Ιανουαρίου 2024, σε μία περίοδο που η ακρίβεια «χτυπά» ανελέητα τα ελληνικά νοικοκυριά! 41 τακατό!

Οι αυξήσεις αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 6% και 8% με το ποσοστό της αύξησης να είναι χαμηλότερο συγκριτικά με τις αρχικές απαιτήσεις των παραχωρησιούχων, που όμως δεν αποτελεί και κάποια τρομερή διαπραγματευτική επιτυχία, όπως θα επιχειρήσει να την παρουσιάσει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.

Σε μία περίοδο που η ακρίβεια «χτυπά» ανελέητα τα ελληνικά νοικοκυριά, με το κόστος των καυσίμων να παραμένει σε υψηλά επίπεδα, οποιαδήποτε αύξηση στα διόδια συνιστά νέα επιβάρυνση στην καθημερινότητα των πολιτών. Η τιμαριθμική προσαρμογή είχε αρχικά προγραμματιστεί από τις εταιρίες για την 1η Σεπτεμβρίου, μετατέθηκε αρχικά για τις 11 Σεπτεμβρίου, πήρε όμως νέα αναβολή, κυρίως λόγω της κακοκαιρίας «Daniel».
Τελικά το 2023 θα κλείσει χωρίς να υπάρξει μεταβολή στα διόδια της χώρας και η εφαρμογή των νέων τιμών θα αρχίσει από τις αρχές του 2024. Οι παραχωρησιούχοι ζητούσαν αύξηση της τάξης του 12% για το 2022 και περίπου 2% για το 2023. Αν εφαρμόζονταν αυτές οι αυξήσεις, θα μιλούσαμε για μια συνολική επιβάρυνση ύψους 14% στο κόστος των διοδίων.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο πλευρές συμφώνησαν πριν από λίγες ημέρες να προχωρήσουν σε μικρότερες αυξήσεις. Όπως όλα δείχνουν, οι νέες τιμές θα υπολογιστούν με βάση τον πληθωρισμό του φετινού Σεπτεμβρίου, που είχε διαμορφωθεί σε 2,4%, ενώ θα προστεθεί ένα μέρος της αύξησης που θα γινόταν με βάση τον πληθωρισμό του 2022. Σύμφωνα με τις συμβάσεις παραχώρησης, στις αρχές κάθε έτους επιβάλλονται αναπροσαρμογές στις τιμές των διοδίων με βάση τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή.
Επειδή όμως φέτος η αύξηση αυτή ήταν πολύ σημαντική λόγω του υψηλού πληθωρισμού, ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ήρθε στα τέλη του 2022 σε άτυπη συμφωνία με τους παραχωρησιούχους, προκειμένου να μην προχωρήσουν σε αυξήσεις έως τις εκλογές. Το καλοκαίρι οι εταιρίες αποφάσισαν αιφνιδιαστικά να εφαρμόσουν τις νέες τιμές στα διόδια, προσκρούοντας στην αντίδραση της νυν πολιτικής ηγεσίας. Σημειώνεται ότι στους αυτοκινητόδρομους με διόδια συμπεριλαμβάνονται η Ολυμπία Οδός, η Ιόνια Οδός, η Νέα Οδός, ο Ε65, ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ο αυτοκινητόδρομος Μορέας και η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.
 πηγη karditsastakra
  μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.