Η Νέα Τάξη θέλει να επιβάλει ότι άντρας με άντρα είναι το φυσιολογικό ζευγάρι.
Το ζήτημα είναι πόσο θα μπορέσει ο κόσμος να αντισταθεί και να
κρατηθεί προσκολλημένος σε όλα αυτά που κράτησαν ζωντανή την Ελλάδα μέσα
στους αιώνες.
πηγη karditsastakra
μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου