eimailefteros
Δεν ελπιζω τιποτα,δεν πιστευω τιποτα, ειμαι λεφτερος
α
Translate
Αρχική σελίδα
19.8.25
ΘΑ'ΘΕΛΑ ΝΑ'ΧΑ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ)
Θα 'θελα να χα δύο αστέρια
Να μην τα βλέπω ποια μακριά
Να ’χα δικά μου
Δυο άσπρα χέρια
Και έναν ήλιο
στην παγωνιά
.
μονταζ
teo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου