α

Translate


19.8.25

ΘΑ'ΘΕΛΑ ΝΑ'ΧΑ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ)

Θα 'θελα να χα δύο αστέριαΝα μην τα βλέπω ποια μακριά
Να ’χα δικά μου
Δυο άσπρα χέρια
Και έναν ήλιο 
στην παγωνιά

 
.
 μονταζ teo  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου