θ


Translate

8 Μαΐου 2023

Σοκαριστική μαρτυρία: “Έκανα το σκεύασμα της Pfizer και λιποθυμάω στο δρόμο, φοβάμαι για την ζωή μου”

Καλημέρα και συγχαρητήρια για τη σελίδα σας. Ονομάζομαι Σοφία Καραγιώργου και κατάγομαι από την Ηγουμενίτσα.
Ο λόγος που σας έστειλα αυτό το email είναι ότι ενημερώθηκα από κάποιους γνωστούς μου σχετικά με τον αγώνα που κάνει η σελίδα σας κατά των εμβολίων και θα ήθελα να σας αναφέρω την περίπτωσή μου δυστυχώς. Πίστεψα και εγώ στα λόγια της κυβέρνησης και των ειδικών και πήγα και εμβολιάστικα κατά του Covid τρεις φορές με το σκεύασμα της Pfizer.
Τους πρώτους δύο μήνες εκτός από ένα πόνο στο μπράτσο δεν είχα κάποιο άλλο σύμπτωμα και όλα κυλούσαν μία χαρά. Τις τελευταίες ημέρες αισθάνομαι έντονη εξάντληση και έχω συνεχόμενα λιποθυμικά επεισόδια στο δρόμο και στο σπίτι μου. Αισθάνομαι ότι ζαλίζομαι συνέχεια και θολώνουν τα μάτια μου. Πήγα στο γιατρό μου και έκανα όλες τις απαραίτητες εξετάσεις όμως μου ανέφερε ότι δεν μπορεί να εντοπίσει από πού προέρχεται αυτό το πράγμα. Μου είπε ότι όλα είναι μία χαρά και ότι δεν χρειάζεται να πάρω κάποιο φάρμακο αφού δεν βλέπει κάτι που να χρήζει ιατρικής αντιμετώπισης.
Όταν του ανέφερα και όλα αυτά που έχω δει στη σελίδα σας τον είδα να σκύβει το κεφάλι και να προσπαθεί να μου αλλάξει κουβέντα. Είμαι σίγουρη ότι όλο αυτό που περνάω είναι από το εμβόλιο. Δυστυχώς με εξαπάτησαν και φοβάμαι για την ίδια μου τη ζωή.
Σας ευχαριστώ που δεχτήκατε να το διαβάσετε.
 πηγη karditsastakra
 μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.