θ

Translate

1.12.22

Ο κόσμος δεν έχει να φάει και ο βλ@μμένος ο Άδωνις πανηγυρίζει που έπεσε 0.5% ο πληθωρισμός

Την ώρα που τα ψώνια του σούπερ μάρκετ έχουν καταντήσει να είναι εμπειρία τρόμου για το μέσο νοικοκυριό, ο – μονίμως εκτός τόπου και χρόνου – Άδωνις Γεωργιάδης έσπευσε να δώσει συγχαρητήρια στον εαυτό του για την πτώση του πληθωρισμού στο 9% που μάλιστα την συνέδεσε με τον πρώτο μήνα εφαρμογής του…καλαθιού του νοικοκυριού.
Ούτε λίγο – ούτε πολύ ο κ. Γεωργιάδης μας λέει πως οι… προσφορές των σούπερ μάρκετ, άρχισαν να γονατίζουν το «τέρας» του πληθωρισμού και κάπου εκεί η λογική δραπετεύει από το παράθυρο.
«Ακόμη πιο κάτω, στο 9%, ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Νοέμβριο, πρώτο μήνα εφαρμογής τού καλαθιού του νοικοκυριού, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Είμαστε σταθερά μία μονάδα κάτω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης (10%), έχουμε τον 6ο χαμηλότερο πληθωρισμό μεταξύ των ”19” και ο πληθωρισμός βρίσκεται πλέον κάτω και από τα επίπεδα του Απριλίου 2022. Έχουμε ακόμη σκληρή δουλειά μπροστά μας αλλά είμαστε -το επιβεβαιώνουν τα στοιχεία- στον σωστό δρόμο», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Αν αναλογιστεί κανείς τους λόγους του κ. Γεωργιάδη, θα συνειδητοποιήσει πως φτάσαμε στο σημείο οι κυβερνώντες να πανηγυρίζουν που ο πληθωρισμός δεν βρίσκεται σε διψήφιο νούμερο! Εντωμεταξύ αυτή η μείωση του πληθωρισμού κατά μισή μονάδα σε σχέση με τον Οκτώβριο (που βρισκόταν στο 9,5%), δεν έχει τον παραμικρό αντίκτυπο στις τιμές σε προϊόντα και υπηρεσίες που συνεχίζουν να ακολουθούν την ανιούσα. Επομένως ο καταναλωτής δεν έχει κανέναν λόγο να πανηγυρίζει διότι εξακολουθεί να «αιμορραγεί» το πορτοφόλι του, μην μπορώντας να βγάλει τον μήνα.
Σε τελευταια ερευνα του ΙΕΛΚΑ
 (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), προκύπτει πως 4 στους 5 καταναλωτές κάνουν πέρα την ποιότητα των τροφίμων που επιλέγουν προκειμένου να συμπληρώσουν το καλάθι, 8 στους 10 πολίτες «κόβουν» την διασκέδαση και την ψυχαγωγία τους και 2 στους 3 ματαιώνουν εργασίες συντήρησης για το σπίτι τους ή το αυτοκίνητο τους. Αυτή είναι μια εικόνα ραγδαίας πτώσης του βιοτικού επιπέδου, η οποία δεν έχει καμία επαφή με τους… πανηγυρισμούς του Άδωνι Γεωργιάδη.
Ένας άνθρωπος που βρίσκεται σε πολύ πιο άμεση επαφή με την κατάσταση της αγοράς και την αγωνία των καταναλωτών, ο πρόεδρος του Ινστιτούτο Καταναλωτών ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης, εμφανίστηκε σε τηλεοπτική εκπομπή και έδωσε την απάντηση του για τις φιέστες Γεωργιάδη σχετικά με το καλάθι του νοικοκυριού, λέγοντας: «Ένα μηδενικό έκανε το καλάθι του νοικοκυριού. Ένα μηδενικό. Είναι μια απάτη. Είναι ένα επικοινωνιακό τέχνασμα του Άδωνι Γεωργιάδη».
 μονταζ teo  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.