α

==► Είναι το γαμώτο που δεν έζησα.  ==► Η Μισέλ Ομπάμα ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ  ==► Μπ. Μπρεχτ «Αυτή η ανεργία» ....  ==► Ένα σύντομο βιογραφικό του πιο άχρηστου και ανεπάγγελτου πρωθυπουργού όλων των εποχών...Ο ΓΚΑΒΟΣ ΤΟΥ ΖΑΠΠΕΙΟΥ 18.....ΣΚΥΨΕ ΚΙ ΑΛΛΟ.....!!!  ==► Τον κόσμο στον περιέγραψαν   ==► Ισως.....μπορει.....  ==► Λεονάρντο Ντα Βίντσι 1452 – 1519  ==► Η «γέννηση» της Μόνα Λίζα  ==► Βρέθηκε έργο του Ντα Βίντσι σε θησαυροφυλάκιο ελβετικής τράπεζας  ==► Η «Σιωπή» της Πηνελόπης Δέλτα. ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΓΛΑΝΟΥ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗ   ==► Γιάννης Ρίτσος, «Διακήρυξη, προς το λαό μου και σ’ όλους τους λαούς του κόσμου» (απόσπασμα)  ==► Μονεμβασιά: Tο πλωτό κάστρο που συναρπάζει  ==► (2/5/1941) ο 17χρονος μαθητής Μαθιός Πόταγας εκτελείται στη Βυτίνα από τις δυνάμεις Κατοχής. Είναι ο πρώτος αντιστασιακός!  ==► Μιχαήλ Μίνιν 1922 – 2008  ==► Μυστηριώδεις Σκελετοί και Επιμήκη Κρανία στην Μάλτα  ==► Οι Φαίακες της Οδύσσειας ΔΕΝ ήταν Αυτοί που Νομίζουμε ΟΥΤΕ Κατοικούσαν στο Ιόνιο !!!  ==► Εν Αθήναις...η γιαγιά από τα Βουρλά  ==► Η αριστοκρατία της Αθήνας ζούσε δίπλα σε στάβλους και αγροικίες...(Φωτο)  ==► Εν Αθήναις...στα χασαπάδικα  ==► Δούκισσα της Πλακεντίας: Η δραματική ιστορία με την κόρη της  ==► ΑΓΑΠΗΘΗΚΑΜΕ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ)  ==► Ρεάλ Μαδρίτης - Ολυμπιακός: 84-86 (Βιντεο)  ==► ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ....ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΑΝ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ.....!!!!  ==► Καλη Πρωτομαγια στους φιλους μου   ==► Γιάννης Ρίτσος    By The best widgets

Translate

04:36:18 PM

02/05/2025

9.4.25

Le Casse: Η άγρια καταδίωξη του Μπελμοντό από τον Ομάρ Σαρίφ σε Τουρκοβούνια, Θησείο και Καστέλα! (Βιντεο)

Τη δεκαετία του ’70 η Ελλάδα ήταν ακόμη ένας γοητευτικός προορισμός παραγωγής ταινιών για τον παγκόσμιο κινηματογράφο.

Η ταινία Le Casse (Οι ληστές), με πρωταγωνιστές τον Ζαν Πολ Μπελμοντό και τον Ομάρ Σαρίφ που γυρίστηκε στην πρωτεύουσα το 1971, δηλαδή επί χούντας, ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη διαφήμιση της Αθήνας και του Πειραιά.
Η πιο δυνατή σκηνή του έργου, ήταν αυτή όπου ο Έλληνας αστυνομικός Abel Zachara (Ομάρ Σαρίφ), καταδιώκει με το μαύρο αυτοκίνητό του Opel Reκord A, τον ληστή Αzad (Ζαν Πολ Μπελμοντό), που οδηγούσε ένα κόκκινο Fiat 124 Special T.
Για λογαριασμό των διάσημων ηθοποιών οδήγησαν οι κορυφαίοι στάντμεν Rémy Julienne (είχε κάνει και ένα τρομερό διαφημιστικό για το Fiat 127) και Remo Mosconi, που κυριολεκτικά διέλυσαν τα αυτοκίνητα.
Υπερβολική ταχύτητα σε κεντρικούς δρόμους και γειτονιές του Πειραιά, συγκρούσεις με βαρέλια, προσκρούσεις σε διαζώματα και τοίχους, επικίνδυνες καταβάσεις σε κακοτράχαλους δρόμους και πεζοί που τρέχουν να γλιτώσουν από «του χάρου τα δόντια», καθήλωσαν περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια θεατές που είδαν την ταινία στο σινεμά.
Μετά από 45 χρόνια όμως, τα υπέροχα πλάνα της συγκεκριμένης σκηνής προκαλούν νοσταλγία, καθώς μέσα από αυτά φαίνεται κυρίως το λιμάνι και οι γειτονιές του που «εκσυγχρονίστηκαν».
Clipboard01
Το βίντεο (00.07) αρχίζει με την κατάβαση των δύο αυτοκινήτων από τα Τουρκοβούνια. Η περιοχή έχει αρχίζει να χτίζεται και ξεχωρίζουν κυρίως διώροφα και τριώροφα κτήρια.
jkyyf
Ο σκηνοθέτης αλλάζει πλάνο και από τα Τουρκοβούνια μεταφέρεται στο Θησείο. Το κυνηγητό συνεχίζεται στο πλάι της Αγίας Μαρίνας και στο βάθος διακρίνεται η Ακρόπολη. Η εκκλησία εμφανίζεται συχνά και στις ελληνικές ταινίες.
Από την ταχύτητα των αυτοκινήτων που περνούν από το προαύλιο της Αγίας Μαρίνας, τα κεριά των μαυροφορεμένων γυναικών σβήνουν. Πίσω από τα κεφάλια τους φαίνεται πάλι η Ακρόπολη
Και από το Θησείο, πάλι στα Τουρκοβούνια, όπου ο Ομάρ Σαρίφ κυνηγά τον Μπελμοντό, με φόντο την Αθήνα και τον Λυκαβηττό (00.36)
Από το 00.39 η δράση μεταφέρεται στην Καστέλα. Τα αυτοκίνητα περνούν από το καταφύγιο για να καταλήξουν στην λεωφόρο Παπαναστασίου. Στο βάθος φαίνεται η θάλασσα. Δεξιά της εικόνας η κλασσική ελληνική μονοκατοικία
Η καταδίωξη συνεχίζεται στο λόφο της Καστέλας, έξω από Βεάκειο. Το θέατρο είχε χτιστεί μόλις πριν δύο χρόνια, το 1969. Οι μαθητές ακούγοντας τα αυτοκίνητα να “μουγκρίζουν”, εγκαταλείπουν τις θέσεις τους για να δουν τι γίνεται. Το θέατρο πάντως τότε δεν λεγόταν ακόμη Βεάκειο, καθώς η ονομασία δόθηκε το 1976.
ulh
“Παναγία μου, θα μας σκοτώσουν”, φαίνεται να λένε οι κυρίες με τα ταγέρ της εποχής, βλέποντας τα αυτοκίνητα να περνούν με ταχύτητα δίπλα τους. Στα δεξιά άλλη μια μονοκατοικία με κεραμίδια που χάθηκε στην αντιπαροχή.
Τίποτα δεν θυμίζει τις γειτονιές του σημερινού Πειραιά
Από το 02.12 η δράση μεταφέρεται και πάλι στα Τουρκοβούνια. Διακρίνεται το παλιό ψιλικατζίδικο της γειτονιάς, που πουλούσε από τσίχλες μέχρι όσπρια. Σήμερα συναντάται μόνο σε απομακρυσμένα χωριά.
Η καταδίωξη ολοκληρώνεται και πάλι στον Πειραιά, όπου πλέον φαίνεται πως έχει δομηθεί όλη η περιοχή μέχρι την Αθήνα, έχοντας χάσει τελείως την παλιά της αίγλη.

.

πηγη fosonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.