θ

Translate

6.4.23

Το μοναδικό αεροδρόμιο που είναι εγκατεστημένο σε αρχαίο κοσμοδρόμιο

Χρόνια τώρα, αναρωτιόμαστε για την πραγματική προέλευση του αεροδρομίου Banjul (πρωτεύουσα της Δημοκρατίας της Γκάμπια), γνωστό και ως Yundum International, ίσως το μοναδικό διεθνές αεροδρόμιο στον κόσμο του οποίου ο διάδρομος προϋπήρχε ήδη από τα αρχαία χρόνια!

Αποτελείται από μονολιθικές πέτρινες πλάκες, προσεκτικά τοποθετημένες μεταξύ τους, οι οποίες είναι προφανές ότι τοποθετήθηκαν εκεί από πάρα πολύ παλιές εποχές.

Όταν ο αερολιμένας χτίστηκε επίσημα, κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, η άσφαλτος κάλυψε μεγάλο μέρος από αυτές τις πλάκες, τοποθετήθηκε σχετική σήμανση και ιδού ένας θαυμάσιος διάδρομος μήκους 3.600 μέτρων. Οποιοδήποτε μοντέρνο αεροσκάφος, ανεξάρτητα από το βάρος ή τις διαστάσεις του, όπως ένα διαστημικό λεωφορείο, μπορεί άνετα να απογειωθεί και να προσγειωθεί.

Μάλιστα, η Nasa όντως έθεσε το αεροδρόμιο Yudum – Banjul στον κατάλογο των εναλλακτικών θέσεων για την εκφόρτωση του διαστημικού λεωφορείου της (έως το 2001), συμμετέχοντας ενεργά στην ανακατασκευή του αεροδρομίου και εγκαθιστώντας τα απαραίτητα συστήματα ραδιοηλεκτρονικού ελέγχου και πλοήγησης με τους τεχνικούς της. Το 1996, εξάλλου, το σημερινό διεθνές αεροδρόμιο γεννήθηκε από ένα κοινό έργο των ΗΠΑ-Γκάμπια, του οποίου ο ασφαλτοστρωμένος διάδρομος δεν καλύπτει, ακόμη και σήμερα, τις παλιές πέτρινες πλάκες, μερικές από τις οποίες είναι αρκετά ευδιάκριτες, τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος του.

Δηλαδή, με απλούστερα λόγια, εκεί υπήρχε ήδη ένα αρχαίος διάδρομος πολύ πιο εντυπωσιακός από τον σύγχρονο, αν λογαριάσετε τα υλικά κατασκευής του

Αλλά… ποιους και σε τι θα μπορούσε ποτέ να είναι χρήσιμος τα χρόνια εκείνα, ένας τέτοιος διάδρομος; Κανείς δεν έχει δώσει ακόμη μια ολοκληρωμένη απάντηση σε αυτό το ερώτημα ενώ από έγγραφα που είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο δεν είναι καν σαφές εάν οι πλάκες έχουν τελείως γυαλισμένη επιφάνεια. Αν μάλιστα ισχύει η δεύτερη περίπτωση, το “γυάλισμα” δεν είναι απαραίτητο να έχει συμβεί από την διάβρωση, λόγω καιρικών συνθηκών, ανά τους αιώνες – υπό την προϋπόθεση ότι οι πλάκες είναι πραγματικά τόσο παλιές.

Για ορισμένους, στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει κανένα μυστήριο στην ιστορία του αεροδρομίου Yudum – Banjul, αφού υποστηρίζουν ότι κατασκευάστηκε από την αρχή στη δεκαετία του 1940 από τους Ναζί. Όμως, για ποιό λόγο να μπουν σε διαδικασία πολύ μεγαλύτερη από αυτήν που χρειαζόταν, με μηχανήματα κοπής και λείανσης πέτρας, γερανούς μεταφοράς και ένα σωρό άλλα, ενώ μπορούσαν να κατασκευάσουν έναν πιο απλό και επιτηδευμένο διάδρομο;

Πάντως οι ηλικιωμένοι ντόπιοι λένε ότι υπήρχαν εκεί από πάντα αλλά όπως και να έχει, μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει πραγματοποιήσει κάποια επιστημονική μελέτη στην περιοχή – εκτός εάν έγινε και τα αποτελέσματά της έμειναν κρυφά. Ίσως μόνο η NASA να ξέρει την αλήθεια -αν υπάρχει κάτι.

Άραγε, ο αρχαίος με τεράστιο μήκος πλακοστρωμένος διάδρομος, θα μπορούσε να έχει κατασκευαστεί από κάποιο αρχαίο γήινο πολιτισμό ή από αρχαίους ξένους αστροναύτες, προκειμένου να προσγειώνουν και να απογειώνουν τα αεροπλάνα τους ή ακόμα και τα διαστημόπλοιά τους; Μπορεί να ήταν ένα αρχαίο κοσμοδρόμιο;Ωστόσο, υπάρχει μία ακόμα απορία. Τι είδους τεχνολογία μπορεί να είχαν οι αρχαίοι αστροναύτες – άνθρωποι ή εξωγήινοι – ώστε να χρειάζονταν ένα τέτοιο τεράστιο διάδρομο; Για ποιόν άλλο λόγο θα μπορούσαν να είχαν τοποθετηθεί αυτές οι μονολιθικές πλάκες που, αυτή την στιγμή δεν πάει το μυαλό μας;

Μετάφραση-Απόδοση Σπύρος Μακρής, diadrastika.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.