Χιλιετίες πριν την σημερινή παγκοσμιοποίηση, ο αρχαίος Ελληνικός
κόσμος είχε ήδη έρθει σε επαφή με φαινόμενα φυλετικής αλλοίωσης, τα
οποία οι Έλληνες φιλόσοφοι είχαν μελετήσει.
Ο Αριστοτέλης, επιφανής εκπρόσωπος της αρχαίας Ελληνικής σκέψης, μελετώντας την πολιτική και κοινωνική συμπεριφορά στο διάσημο σύγγραμμά του, έφτασε στο συμπέρασμα ότι η εισροή αλλοφύλων προκαλεί αναταραχές, λόγω της διαφορετικής ψυχοσύνθεσης που έχουν εκ φύσεως.
Τα κράτη δεν δημιουργούνται από ένα πλήθος που συγκεντρώθηκε τυχαία, αλλά έχουν φυλετική βάση. Μάλιστα, ο Αριστοτέλης μιλούσε για μίξη μεταξύ λευκών, φανταστείτε τι άποψη θα είχε για μίξη με Αφρο-ασιάτες.
Ότι βλέπουμε γύρω μας στη σύγχρονη εποχή, είχε ήδη μελετηθεί από τους
αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους. Το συμπέρασμα ήταν σαφές: η εγκατάσταση
διαφορετικών φυλών σε ένα κράτος οδηγεί αναπόφευκτα σε κοινωνική
αναταραχή.
Ο Αριστοτέλης, επιφανής εκπρόσωπος της αρχαίας Ελληνικής σκέψης, μελετώντας την πολιτική και κοινωνική συμπεριφορά στο διάσημο σύγγραμμά του, έφτασε στο συμπέρασμα ότι η εισροή αλλοφύλων προκαλεί αναταραχές, λόγω της διαφορετικής ψυχοσύνθεσης που έχουν εκ φύσεως.
Τα κράτη δεν δημιουργούνται από ένα πλήθος που συγκεντρώθηκε τυχαία, αλλά έχουν φυλετική βάση. Μάλιστα, ο Αριστοτέλης μιλούσε για μίξη μεταξύ λευκών, φανταστείτε τι άποψη θα είχε για μίξη με Αφρο-ασιάτες.
«Άλλη αιτία των επαναστάσεων είναι η διαφορά μεταξύ των φυλών, που δεν αποκτούν άμεσα κοινό πνεύμα· ένα κράτος δεν είναι δημιούργημα μίας ημέρας, ούτε προκύπτει από ένα πλήθος που συγκεντρώθηκε τυχαία. Συνεπώς, η υποδοχή ξένων στις αποικίες, είτε όταν ιδρύονται, είτε αργότερα, έχει γενικά προκαλέσει επαναστάσεις.»Grigoris Makrinitsas
Αριστοτέλης, Πολιτικά, 1303a
μονταζ teo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου