α

==► ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ)   ==► ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ & ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ, ΤΡΕΞΤΕ ΚΟΣΜΕ…  ==► Νάξος: Ένα νησί που τα έχει όλα!  ==► Καρδιά από κρύσταλλο στα χέρια σου  ==► Αποφάσισα να απομακρυνθώ από αυτούς που δεν έχουν χρόνο για μένα.. και είναι απελευθερωτικό!  ==► Μη δίνεις αξία σε ανθρώπους που δεν ξέρουν να εκτιμούν  ==► Πώς οι αγαπημένοι μας που έχουν φύγει από τη ζωή «επικοινωνούν» μαζί μας;  ==► ΕΠΙΒΙΩΣΗ: Απίστευτη γνώση από τους παππούδες μας , δείτε 41 εργαλεία που χρησιμοποιούσαν πραγματικός πλούτος αυτάρκειας και οικονομίας  ==► Εκείνοι που συλλογιούνταν την αγάπη με το κεφάλι μες στα χέρια   ==► ΖΩΗ ΘΕΛΩ ΡΕ ΚΟΠΡΙΤΕΣ   ==► Αλήτες από τον αρχηγό μέχρι τον τελευταίο ψηφοφόρο – Πληρωμένα τρολ από τον εθνικό εγκληματία Μητσοτάκη παρουσιάζουν στα κοινωνικά δίκτυα τη Μαρία Καρυστιανού ως εκδιδόμενη – Αυτό είναι το κόμμα της βρομιάς, της χυδαιότητας που επιβιώνει σκοτώνοντας ανθρώπους μεταφορικά και κυριολεκτικά  ==► Νίκος Γκάτσος 1911 – 1992  ==► ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΣ του Γιώργου Φαρσακίδη  ==► ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ'ΚΑΝΕΣ (ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ)   ==► «Τάγμα Σκαπανέων»: Ποίημα του Γιώργου Ζιόβα, 74 χρόνια μετά…  ==► 12 ΜΑΪΟΥ 1930 – ΙΔΡΥΣΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ  ==► Η Μάχη του Βαλτετσίου  ==► Βαγγέλης Περπινιάδης 1927 – 2003  ==► Λίλη Παπαγιάννη  ==► Αγγλογαλλική Κατοχή: Οι Μ.Δυνάμεις τιμωρούν την Ελλάδα για τις εξεγέρσεις σε Μακεδονία, Θράκη και Ήπειρο  ==► Κάθριν Χέμπορν: Η star που κέρδισε τέσσερα Όσκαρ και δεν παρέλαβε ποτέ κανένα  ==► Μια μέρα.....  ==► Στράτος Διονυσίου 1935 – 1990  ==► Μπομπ Μάρλεϊ 1945 – 1981  ==► H τελευταία συναυλία του Μάρλεϊ    By The best widgets

Translate

07:23:20 PM

12/05/2025

17.12.24

Η συντριβή του Γιάκοβλεφ στα Πιέρια Όρη

Στις 17 Δεκεμβρίου 1997 μια αεροπορική τραγωδία, η μεγαλύτερη στη Βόρεια Ελλάδα, συγκλόνισε τη Θεσσαλονίκη και το πανελλήνιο. Ένα αεροπλάνο τύπου Yakovlev Yak-42 των αερογραμμών Aerosvit από την Οδησσό της Ουκρανίας με προορισμό τη Θεσσαλονίκη έχασε την επαφή με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου «Μακεδονία» και συνετρίβη στη δύσβατη δασική περιοχή Ντίτσιος των Πιερίων σε υψόμετρο 1.200 μέτρων.
 
Από τη συντριβή του αεροσκάφους έχασαν τη ζωή τους συνολικά 72 άνθρωποι, επιβάτες και πλήρωμα. Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και 42 Έλληνες, πολλοί από τους οποίους κατάγονταν από την περιοχή Κοζάνης (οι περισσότεροι από την Αιανή), εργάζονταν σε ελληνική κατασκευαστική εταιρεία στην Ουκρανία και επέστρεφαν στην Ελλάδα για τις γιορτές των Χριστουγέννων. Ο εντοπισμός του μοιραίου αεροσκάφους έγινε ύστερα από τρεις μέρες στις δύσβατες πλαγιές και χαράδρες των Πιερίων και ενώ επικρατούσαν άσχημες καιρικές συνθήκες με χιόνι και ομίχλη, ύστερα από εξονυχιστικές έρευνες στις οποίες συμμετείχαν εκατοντάδες στρατιώτες, πολλοί εθελοντές, ελικόπτερα και αεροσκάφη.
Το ουκρανικό ΥΑΚ-42 κατευθυνόταν για προσγείωση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη, όταν ο πιλότος ζήτησε βοήθεια από το ραντάρ για την τελική προσέγγιση. Όταν τον ενημέρωσαν ότι το αεροδρόμιο δεν διαθέτει ραντάρ προσέγγισης, ο πιλότος απάντησε ότι είναι σε διαδικασία προσέγγισης, έχει βρει το σωστό ίχνος και κατεβαίνει προς τα 3.500 πόδια.
Όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, το πλήρωμα του ουκρανικού αεροσκάφους είχε χαθεί και δεν μπορούσε να συνεννοηθεί με τους ελεγκτές λόγω κακής γνώσης της αγγλικής γλώσσας. Κάνοντας κύκλους και προσπαθώντας να ξαναβρούν το αεροδρόμιο, οι δύο χειριστές μετά από 18 λεπτά άσκοπων κύκλων «κάρφωσαν» το αεροσκάφος στα Πιέρια Όρη, αφού το αεροπλάνο κατά την πτώση του «θέρισε» δάσος από οξιές του βουνού.
 πηγη fosonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.