α

==► Εθνική τσογλαναρία .....ΓΕΙΑ ΣΟΥ....   ==► 26 χρόνια ευρώ: Οι Έλληνες οι πιο φτωχοί, και υπερχρεωμένοι πολίτες του ευρώ  ==► ΕΙ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ (ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ )  ==► Πάρος: Το πολυπρόσωπο κυκλαδονήσι  ==► Η ΤΡΙΑΙΝΑ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΡΑΝΟ ΤΟΥ ΑΔΗ  ==► Οι Ολυμπιακοί Αγώνες των Παρισίων (1900)  ==► Γυναίκες-Σύμβολα στυλ και ομορφιάς (Φωτο)  ==► Ρίτα Χέιγουορθ 1918 – 1987  ==► Φρανκ Σινάτρα 1915 – 1998  ==► Όταν ο Σινάτρα ρεζίλεψε την Ελληνική κυβέρνηση: «Τόσα χρήματα πήρατε...» (Βιντεο)  ==► Το Σύμφωνο της Βαρσοβίας  ==► Τιτανομαχία - Γέννηση Δία   ==► ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ 1871!!Ο Γ’ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Μ.ΑΝΑΤΟΛΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΥΣ!!  ==► ΒΙΒΛΙΚΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ: H Δαμασκός θα καταστραφεί πριν το τέλος του κόσμου δυο φορές- Τι έχει ήδη εκπληρωθεί και πότε θα έρθει ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος  ==► Τα κρυφά σύμβολα των χαρτονομισμάτων  ==► Ο Ελληνισμός στον Λίβανο  ==► Βυζαντινό μοναστήρι 1.500 ετών ανακαλύφθηκε στο Ισραήλ - Σπάνιο ψηφιδωτό στο φως με ελληνική επιγραφή (Βιντεο)  ==► 9 ΜΑΗ 1945  ==► ΞΑΦΝΙΚΑ και ΑΙΦΝΙΔΙΑ έσκασε η καρδιά του 54χρονου Κοζανίτη στο τιμόνι! Αν βλέπετε τρελά αμάξια, υπάρχει περίπτωση ΞΑΦΝΙΚΙΤΙΔΑΣ, είναι η ΝΕΑ κανονικότητα υποχρεωτικής ΥΓΕΙΑΣ  ==► Επιστήμη όχι αστεία! Παγώνη για ιλαρά: «Αν το παιδί πει “δεν μπορώ να καταπιώ” πρέπει να πάει κατευθείαν στον γιατρό για τεστ»  ==► Τερατόμορφο ψάρι κατατρόμαξε τους επισκέπτες μιας παραλίας!   ==► Η ιστορία της γυναίκας που την κρατούσαν κλειδωμένη σε ένα «φέρετρο» για επτά χρόνια  ==► Τρίτη και 13...Στα....τετοια μας...!!!  ==► Αφροδίτη, έρωτας και ψυχή, αποσυμβολισμός   ==► Επάγγελμα πόρνη: οι εννέα καλύτεροι ρόλοι    By The best widgets

Translate

11:21:30 PM

14/05/2025

31.12.23

Κώστας Βουτσάς 31 Δεκεμβρίου 1931 Απεβίωσε: 26 Φεβρουαρίου 2020

Ο Κώστας Βουτσάς ήταν ίσως ο πιο καταξιωμένος Έλληνας κωμικός. Μέσα από μία λαμπρή πορεία 65 χρόνων, αποτέλεσε ζωντανό και φωτεινό σύμβολο της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου αλλά και συνέχειά του, ενώ η φήμη του παρέμενε στα ύψη, γοητεύοντας τις νέες γενιές, αλλά και κατευθύνοντας, διδάσκοντας και εμπνέοντας τους νέους συναδέλφους του.
Πέρασε τα παιδικά του χρόνια στη Θεσσαλονίκη στερημένα, και γαλουχήθηκε μέσα από πολλές δυσκολίες και αντιξοότητες. Εκεί έκανε και τις πρώτες εμφανίσεις του σε θεατρικές τοπικές σκηνές. Κατέβηκε στην Αθήνα σε ηλικία 21 ετών, όπου άρχισε να εμφανίζεται στο θέατρο Ακροπόλ, και παράλληλα να παίρνει μικρούς ρόλους σε ταινίες. Η πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 1953 στην ταινία «Ο Μπαμπάς Εκπαιδεύεται» Το 1961 εμφανίζεται σε δύο ταινίες της Φίνος Φιλμ, «Η Αλίκη στο Ναυτικό» του Αλέκου Σακελλάριου και «Ο Σκληρός Άνδρας», του Γιάννη Δαλιανίδη, ο οποίος του εμπιστεύεται την επόμενη χρονιά σημαντικό και απαιτητικό ρόλο, για τη νεορεαλιστική δραματική ταινία «Ο Κατήφορος», πάλι για λογαριασμό της Φίνος Φιλμ. Η ερμηνεία του Βουτσά, σε ρόλο ξιπασμένου νέου, δικαιώνει τον σκηνοθέτη για την επιλογή του και αποτελεί το έναυσμα για την απογείωση της καριέρας του.
Η δεκαετία του ΄60 ήταν για τον Βουτσά η περίοδος της καθιέρωσης και της αναγνώρισης. Πρωταγωνιστεί σε θρυλικές κωμωδίες, πραγματοποιώντας εκπληκτικές ερμηνείες και στιγματίζοντας όλους τους ρόλους που υποδύεται. Το πληθωρικό, μπριόζικο, και φυσικό παίξιμο του, μαζί με το αμίμητο υφολογικό του στυλ, κάνουν θραύση και αποτελούν εγγύηση γέλιου, ενώ οι ατάκες του αφήνουν εποχή - «Έχω και κότερο πάμε μια βόλτα;», «Κααατίνα σαλααμάκι». Οι καρπαζιές του στον Τζανετάκο και στον Τζεβελέκο δημιουργούν... «σχολή καρπαζιάς», και η σκηνή που τραγουδάει το περίφημο «Φσστ μποινγκ» στο μιούζικαλ «Κάτι να Καίει» προκαλεί πανζουρλισμό στις αίθουσες. Παίζει διάφορους τύπους ρόλων με την ίδια ερμηνευτική ικανότητα και γίνεται ο σταρ του Δαλιανίδη και της Φίνος Φιλμ. Κάποιοι από τους ρόλους του, που μένουν αξέχαστοι είναι ο μικροαστός στο «Ανθρωπάκι», ο Κωνσταντινοπολίτης μαμάκιας στη «Νύχτα Γάμου», ο τεμπέλης γιος στη «Χαρτοπαίχτρα» ο λαϊκός ποδοσφαιριστής στο «Μια Κυρία στα Μπουζούκια», ο μικροαπατεώνας στον «Γόη», ο Άραβας γιαλαντζί στο «Ξυπόλητος Πρίγκηψ», ο Ράμογλου με το κότερο, στο «Κορίτσια για Φίλημα», αλλά και τόσοι άλλοι. Παράλληλα, διακρίνεται σε όλα τα είδη του θεάτρου – πρόζα, επιθεώρηση, μιούζικαλ – και καθιερώνεται στη συνείδηση του κοινού ως κορυφαίος νέος Έλληνας κωμικός. Τα έργα «Αγάπη μου Παλιόγρια» του Τσιφόρου (γυρίστηκε και επιτυχημένη ταινία με τον ίδιο και την Ξ. Καλογεροπούλου), «Οι Απάνω και οι Κάτω» των Τσιφόρου-Βασιλειάδη, «Ο Αρχοντοχωριάτης» του Μολιέρου, ήταν κάποιες από τις πιο σημαντικές θεατρικές του επιτυχίες. Το 1986 ανέβασε στο θέατρο Γκλόρια την παγκόσμια θεατρική επιτυχία «Πούπσι», διασκευασμένη και μεταφρασμένη στα ελληνικά, σπάζοντας τα ταμεία, παθαίνοντας, ωστόσο, οικονομική ζημιά από τα υπέρογκα έξοδα. Την επόμενη χρονιά επανέκαμψε οικονομικά, ανεβάζοντας το έργο «Η γλυκιά Ούτσι» της Μαρίας και Ελένης Παξινού, γνωρίζοντας εκ νέου εισπρακτική επιτυχία.
Ο Κώστας Βουτσάς έβαλε τη σφραγίδα του σε κωμωδίες, οι οποίες απέκτησαν διαχρονική αξία και προβάλλονται αδιάλειπτα από την μικρή οθόνη. Συνολικά, γύρισε περίπου 70 ταινίες. Η Φίνος Φιλμ αποτέλεσε για αυτόν το πολυτιμότερο κεφάλαιο της καριέρας του, αφού γύρισε μαζί της 30 ταινίες - τις περισσότερες που γύρισε ηθοποιός σε πρωταγωνιστικούς ρόλους. Παρά την πτώση του κινηματογράφου, από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 και μετά, συνέχισε μέχρι το 2018 τις κινηματογραφικές εμφανίσεις του, παράλληλα με τις θεατρικές και τηλεοπτικές του συμμετοχές.

Στις 26 Φεβρουαρίου 2019, ο λατρεμένος μας Κώστας Βουτσάς δεν κατάφερε να κρατήσει την υπόσχεση που μας έδωσε να μείνει κοντά μας μέχρι τα... 110. Έκανε ένα φσσς μπόινγκ στον ουρανό και πήγε να βρει τους υπόλοιπους "μεγάλους" της παρέας.

 πηγη finosfilm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.