θ

Translate

28.2.23

“ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙΣ !”

Dr. Levi (MIT): Πολλοί διαφω-
νούν με το αφήγημα του Covid,
αλλά φοβούνται να μιλήσουν
Το όνομά μου είναι Retsef Levi. Είμαι καθηγητής στο MIT από το 2006. Δεν έχω σύγκρουση συμφερόντων και μιλάω μόνο για λογαριασμό μου, χωρίς να εκπροσωπώ τη θέση του MIT. Η ακαδημαϊκή μου έρευνα είναι στον τομέα της προηγμένης ανάλυσης διαχείρισης κινδύνου και ασφάλειας, κι έχω εργαστεί εκτενώς σε συστήματα Υγείας, καθώς και στην παραγωγή βιολογικών σε συνεργασία με φαρμακευτικές εταιρείες, με πολλαπλές συμβάσεις και βραβεία του FDA (σ.σ. Food and Drug Administration - Οργανισμός Φαρμάκων και Τροφίμων).
Είμαι ένας μανιώδης πιστός της Σύγχρονης Ιατρικής. Εγώ και τα έξι παιδιά μου είμαστε πλήρως εμβολιασμένοι με όλα τα παραδοσιακά εμβόλια, συμπεριλαμβανομένων των εμβολίων κατά της γρίπης. Προσωπικά, έχω εμβολιαστεί με το εμβόλιο της Moderna. Δεν είμαι αντιεμβολιαστής, δεν είμαι ρεπουμπλικάνος, δεν είμαι δημοκρατικός, είμαι απλώς κάποιος που τυγχάνει να είναι επιστήμονας που αμφισβητεί το σημερινό αφήγημα, το οποίο κυριαρχεί στις πολιτικές Δημόσιας Υγείας σε όλο τον κόσμο, στις ΗΠΑ και το Ισραήλ. Εγώ προσωπικά το βρίσκω πολύ ακραίο. Στην πραγματικότητα, είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα θεωρoύταν ακραίο από οποιαδήποτε θεμελιώδη αρχή είχαμε για τη διαχείριση παγκόσμιων πανδημιών μέχρι δυο χρόνια πριν.
Γνωρίζω πολλούς επιστήμονες και υγειονομικούς επαγγελματίες, οι οποίοι, όπως κι εγώ, πιστεύουν ότι το τρέχον αφήγημα είναι ακραίο και λανθασμένο αλλά πολύ λίγοι απ΄ αυτούς είναι πρόθυμοι να μιλήσουν. Και δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να τους κατηγορήσω, γιατί κάθε προσπάθεια παρέκκλισης από το σύνηθες αφήγημα σήμερα, βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα τείχος εχθρότητας, απόρριψης κι ακόμη και εξάλειψης από την κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένων χρηματοδοτικών φορέων, από τα δημόσια μέσα ενημέρωσης και το χειρότερο απ' όλα από την ίδια την επιστημονική κοινότητα.
Επιτρέψτε μου απλώς να παραθέσω αυτό που μου είπε ένας πολύ στενός συνάδελφος στο MIT, μέλος της Εθνικής Ακαδημίας Μηχανικών, μια από τις περισσότερο διακεκριμένες ιδιότητες που μπορείς να έχεις ως ακαδημαϊκός: «Πρέπει να προσέχεις, γιατί μπορεί να εξαλειφθείς». Και μου το είπε αυτό στο πλαίσιο της έγερσης ανησυχιών για το τρέχον κύριο αφήγημα περί του τρόπου διαχείρισης της πανδημίας του Covid-19.
Επιτρέψτε μου να σας δώσω μερικά παραδείγματα για να επεξηγήσω τι θεωρώ ότι είναι προβληματική κατάσταση του επιστημονικού έργου σε σχέση με τον Covid-19.
Πίσω στον Απρίλιο του 2021, υπήρχαν πολλά επιστημονικά άρθρα που δημοσιεύτηκαν με βάση στοιχεία από το Ισραήλ στα πιο κορυφαία ακαδημαϊκά περιοδικά The New England Journal of Medicine και το Lancet. Τα άρθρα αυτά ισχυρίστηκαν ότι το εμβόλιο Pfizer παρέχει μια σχετική προστασία πάνω από 90% κατά των λοιμώξεων του Covid-19, φυσικά χωρίς να παραθέτουν τα δεδομένα και παρουσιάστηκαν από τα μέσα ενημέρωσης σα να παρέχουν προφανώς επιδημιολογική υποστήριξη στο αφήγημα της επαγόμενης από τα εμβόλια ανοσίας της αγέλης και στις σχετικές εντολές τους.
Πολλοί ειδικοί, συμπεριλαμβανομένου και εμού, κατάλαβαν αμέσως ότι υπάρχουν πολύ αδύναμα σημεία σ΄ αυτές τις μελέτες κι ότι οι εκτιμήσεις αποτελεσματικότητας των εμβολίων είναι πιθανό να είναι λανθασμένες. Έγιναν πολλές εκκλήσεις στα περιοδικά, οι περισσότερες από αυτές απορρίφθηκαν και δεν δημοσιεύτηκαν με βάση το επιχείρημα ότι δεν είναι προτεραιότητα.
Αρκετούς μήνες αργότερα, όλοι γνωρίζουμε ότι αυτές οι εκτιμήσεις αποδεικνύονται πολύ λανθασμένες. Αυτά τα εμβόλια δεν προλαμβάνουν τις λοιμώξεις ή τουλάχιστον δεν το κάνουν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην πραγματικότητα, η ιστορία τώρα επαναλαμβάνεται. Πριν από αρκετές βδομάδες, υπάρχουν δύο επιπλέον επιστημονικά άρθρα βασικά από το ίδιο σύνολο συγγραφέων στα ίδια περιοδικά, που τώρα μας υπόσχονται ότι τα αναμνηστικά εμβόλια που δόθηκαν στο Ισραήλ, έχουν αποτελεσματικότητα πάνω από 90% στην προστασία από λοιμώξεις.
Επιτρέψτε μου να αναφέρω μόνο δύο από τα αδύναμα σημεία αυτών των μελετών, τα οποία μπορούν εύκολα να γίνουν κατανοητά απ΄ όλους:
Το πρώτο είναι ότι όλες αυτές οι μελέτες παρακολουθούν ασθενείς για εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα, στις περισσότερες των περιπτώσεων πολύ λιγότερο από δύο βδομάδες. Πρέπει να αναρωτηθεί κάποιος/α, τι σημαίνει να παρακολουθήσω κάποιον για δύο βδομάδες προκειμένου να προσδιορίσω την αποτελεσματικότητα ενός εμβολίου;
Το δεύτερο πρόβλημα με αυτές τις μελέτες είναι ότι δεν υπολογίζουν το πόσες δοκιμές έγιναν σε διαφορετικούς πληθυσμούς ασθενών. Όταν το ενσωματώνεις αυτό στην ανάλυση, διαπιστώνεις αμέσως ότι ακόμη και στο καλύτερο σενάριο, αμέσως μετά τον εμβολιασμό, αυτά τα εμβόλια δεν έχουν αποτελεσματικότητα πάνω από 90%, αλλά κάτι περισσότερο από 60%.
Αλλά η ιστορία είναι παρόμοια, όταν πρόκειται για ασφάλεια. Επιστημονικές δημοσιεύσεις στα περισσότερα έγκριτα περιοδικά υποστηρίζουν ότι το εμβόλιο είναι ασφαλές και δεν αναφέρονται σε σοβαρές παρενέργειες, όπως θανάτους. Υπάρχουν προσπάθειες για την ευαισθητοποίηση για τα σχετικά δεδομένα και θα μοιραστώ ένα προσωπικό παράδειγμα γι΄ αυτό. Εγώ κι άλλοι συγγραφείς επισημάναμε ότι αν κοιτάξετε την εθνική υπηρεσία κλήσεων εκτάκτων αναγκών στο Ισραήλ για καρδιακές ανακοπές μεταξύ των νέων κάτω των 40 ετών, βλέπετε μια δραματική αύξηση 25% σε αυτές τις κλήσεις, παράλληλα με την εκστρατεία εμβολιασμού στο Ισραήλ στις αρχές του 2021 και με στατιστική συσχέτιση με αυτή την καμπάνια.
Γράψαμε μια αναφορά γι΄ αυτό χωρίς να ισχυριστούμε ότι υπάρχει αιτιατό αποτέλεσμα μεταξύ των εμβολίων κι αυτού που παρατηρούμε, γιατί δεν έχουμε αποδείξεις, αλλά εγείραμε την ανησυχία και ζητήσαμε από τις Αρχές να ελέγξουν τι συμβαίνει. Περιττό να πούμε ότι ποτέ δεν πήραμε απάντηση από τις Αρχές και μάλιστα βγήκαν δημόσια κι αποκάλεσαν αυτή την έρευνα ψεύτικη. Αλλά ακόμη πιο ανησυχητικά, το ένα περιοδικό μετά το άλλο στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία απορρίπτουν αυτό το άρθρο, τις περισσότερες φορές με βάση το επιχείρημα ότι δεν είναι θέμα προτεραιότητας.
Δεν νομίζω ότι είναι ηθικά ή επιστημονικά σωστό, να αποκαλείς τις ανησυχίες για την ασφάλεια ψεύτικες. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι αυτά τα εμβόλια δεν είναι αθώα. Έχουν σοβαρές και πρωτόγνωρες παρενέργειες και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με προσοχή ακολουθώντας τις πολύ βασικές αρχές της Ιατρικής, όπως, πρώτα να μην κάνεις κακό. Να διευκρινίσω τώρα, ότι πιστεύω ότι τα εμβόλια παίζουν ρόλο στην πανδημία προστατεύοντας τους πληθυσμούς υψηλού κινδύνου από σοβαρές ασθένειες και θανάτους, μαζί με τη θεραπευτική, όπως ήδη ανέφερε ο γερουσιαστής. Νομίζω όμως, ότι πρέπει να τα κάνουμε, όταν είμαστε σίγουροι ότι έχουμε αναποδογυρίσει κάθε πέτρα, ώστε να μπορούμε να κοιτάμε όλους στα μάτια λέγοντας ότι κάναμε ότι μπορούσαμε για να να γνωρίσουμε τους κινδύνους και τα οφέλη αυτών των εμβολίων.
Η καταπολέμηση αυτού του άσχημου ιού απαιτεί συλλογική μετριοφροσύνη, ενσυναίσθηση και να έχουμε την επιστήμη με το μέρος μας. Ανησυχώ πολύ ότι όλα αυτά χάθηκαν τους τελευταίους 18 μήνες.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας
 πηγη freeinquiry.gr
 μονταζ teo 
 24/11/21

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.