θ

Translate

31.10.21

Raoul Vaneigem: ”Θα παραδεχτούμε επιτέλους ότι η αγορά και οι διαχειριστές της είναι ο ιός που πρέπει να εξαλειφθεί; H καταστροφική διαχείριση της κρίσης έδειξε αδυναμία κράτους να επιδείξει οποιαδήποτε αποτελεσματικότητα πέρα ​​από τη μοναδική λειτουργία που μπορεί ν’ασκήσει: την καταστολή, τη στρατιωτικοποίηση ατόμων και κοινωνιών. »

«Από τη στιγμή που η δικτατορία του ελεύθερου εμπορίου εμφανίστηκε ως ο τρόπος ανάπτυξης του κερδοσκοπικού καπιταλισμού, η επιβίωση έγινε ξανά αυτό που, παρά τις καταναλωτικές ψευδαισθήσεις, ήταν πάντα: μια μακρά αγωνία, ένα ποταπό υλικό πάνω στο οποίο οι Επιστήμες από την τεχνολογία μέχρι τη γενετική, δεν έχουν ενδοιασμούς για πειράματα όπως σε πειραματόζωα, για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των χορηγών που είναι και οι ίδιοι σκλάβοι της απόλυτης επιταγής του κέρδους».Τάδε έφη Ραούλ Βανεγκέμ , ο Eπαναστημένος Άνθρωπος, ο μεγάλος διανοητής, αμφισβητίας του Βελγίου.-« Θα παραδεχτούμε επιτέλους ότι η αγορά και οι διαχειριστές της είναι ο ιός που πρέπει να εξαλειφθεί; », ρωτάει ο Raoul Vaneigem.
Οι επιπτώσεις της απανθρωποποίησης και των συστηματικών επιθέσεων στο περιβάλλον δεν χρειάζονταν τον κορωνοϊό για να καταδείξουν την τοξικότητα της καταπίεσης της αγοράς. Από την άλλη, η καταστροφική διαχείριση της κρίσης έδειξε την αδυναμία του κράτους να επιδείξει οποιαδήποτε αποτελεσματικότητα πέρα ​​από τη μοναδική λειτουργία που μπορεί να ασκήσει: την καταστολή, τη στρατιωτικοποίηση ατόμων και κοινωνιών.
Έχουμε μεθύσει στο έπακρο με την πρόοδο της τεχνολογίας. Για να πετύχουμε τι; Διαστημικά λεωφορεία για τον Άρη και έλλειψη νοσοκομειακών κρεβατιών και αναπνευστήρων στη γη. Η δικτατορία του κέρδους αποφάσισε να μας αφαιρέσει τα πάντα τη στιγμή που η ανημποριά της εξαπλώνεται παγκοσμίως και την εκθέτει σε πιθανό αφανισμό. .
Στο τελευταίο του πραξικόπημα, το κράτος δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να παίρνει ομήρους πολίτες και να τους φυλακίζει. ( lockdown) Η μη βοήθειά του σε όποιον κινδυνεύει, σκοτώνει κατά χιλιάδες. (σσ και οι φθηνιάρηδες ματζουνογιατροί και τα τσιράκια των εταιριών οι απεύδευτοι μιντιανοσανοί τα φορτώνουν στους ανεμβολίαστους) Θα παραδεχτούμε επιτέλους ότι η αγορά και οι διαχειριστές της είναι ο ιός που πρέπει να εξαλειφθεί; Δεν ζητάω από κανέναν να με εγκρίνει, πόσο μάλλον να με ακολουθήσει, πάω τον δρόμο μου. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει το ίδιο. Η επιθυμία για ζωή είναι απεριόριστη. Η αληθινή μας πατρίδα είναι όπου απειλείται η ελευθερία της ζωής. Η γη μας είναι μια πατρίδα χωρίς σύνορα.
1
Το κράτος και οι υποστηρικτές του έχουν τσακίσει τις δημόσιες υπηρεσίες. Τίποτα δεν λειτουργεί πια. Ξέρουμε σίγουρα: το μόνο που καταφέρνει να λειτουργήσει είναι η εγκληματική οργάνωση του κέρδους.
Λαοί του κόσμου ακόμα μια προσπάθεια ! αποσπάσματα από κείμενο του Raoul Vaneigem στο mediapart 11/3/20
Γεννημένος το 1934, ο Raoul Vaneigem συμμετείχε στην Καταστασιακή Διεθνή ή  ή Σιτουασιονιστική Διεθνής. Η Πραγματεία του για τους καλούς τρόπους χρήσης των νέων γενεών (1967) δεν ήταν ξένη στο Κατοχικό Κίνημα του Μαΐου 1968. Δεν έπαψε έκτοτε να προπαγανδίζει τη συνείδηση ​​και το σχέδιο μιας νέας κοινωνίας που θα οικοδομηθεί. Συγκεκριμένα, δημοσίευσε, το μεσημέρι της αναζήτησης, Εμείς που επιθυμούμε χωρίς τέλος (1996), Λεξικό αποσπασμάτων για την εξυπηρέτηση της ψυχαγωγίας και της ευφυΐας της εποχής (1998), Για μια διεθνή ανθρώπινη φυλή (1999), Διακήρυξη των δικαιωμάτων του Human Being (2001), Imaginary Journal (2006), De l’Amour (2010) και Γράμμα στα παιδιά μου και στα παιδιά του μελλοντικού κόσμου (2012) .
dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.