θ

Translate

29.10.21

Η «Μητρόπολις» (Metropolis) των εμβολιασμένων και των ανεμβολίαστων! Οι μεν σ’επίγειο καπιταλιστικό παράδεισο, οι δε σ’ υπόγειο lockdown!Aυστρία, προς lockdown ανεμβολίαστων!Νόαμ Τσόμσκι, έκκληση προς κράτος να διαχωρίσει Ανεμβολίαστους από κοινωνία…!!

Metropolis Year: 1927
Πρέπει ν’ ανατρέξουμε στο παρελθόν για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον των πράσινων φουτουριστών, των βιονομιστών. Στην ομώνυμη ταινία του 1927 η «Μητρόπολις» είναι μια υπερσύγχρονη βιομηχανική πόλη. Ο διοικητής – εξουσιαστής της πόλης είναι ο Γιόχαν Φρέντερσεν (μορφή που ταυτίζεται με τον Ριχάρδο Γ΄ και τον Χίτλερ ή τον νυν Πανυγειονομιστή Ηγέτη). Η πόλη είναι χωρισμένη σε δυο μέρη, στο ανώτερο και στο κατώτερο. Στο ανώτερο επιφανειακό ζουν οι πλούσιοι αστοί νυν οι εμβολιασμένοι, η ζωή τους είναι γεμάτη ηδονές και απολαύσεις. Τα παιδιά τους αθλούνται, διασκεδάζουν και χαλαρώνουν στους αιώνιους κήπους. Στο κατώτερο υπόγειο επίπεδο βρίσκονται οι ανεμβολίαστοι ( οι τότε εργάτες), δεν είναι το εργατικό δυναμικό το προλεταριάτο της «Μητρόπολις» αλλά το λούμπεν περιθωριοποιημένο προλεταριάτο που καταδικάστηκαν σε ανεργία από το Πανεμβολιακό καθεστώς συμόρφωσης στον Πειραματισμό, όπως και οι εργάτες του έργου δεν έχουν ονόματα μόνο αριθμούς. Η ζωή τους δεν είναι χωρισμένη σε δεκάωρα ούτε σε βάρδιες τους αφού δεν κάνουν τίποτα ποτέ είναι αχρηστευμένοι. ( οι υγειονομικοί ήδη μετοίκησαν στα υπόγεια τούνελ της Μετρόπολης. Κινούνται αγελαία, ζουν μόνο για να μην δουλεύουν ωστόσο αν και προλαβαίνουν δεν επιτρέπεται να έχουν προσωπικότητα. Μέσα σε αυτό το καταπιεσμένο περιβάλλον τοποθετείται ένας ασύμβατος έρωτας, ο πλούσιος Φρέντερ και η εργάτρια ( νυν ανεμβολίαστη ανεσταλμένη Μαρία. Τα πάντα θα καταρρεύσουν και θα κυριαρχήσει η αγάπη . «Ο διαμεσολαβητής ανάμεσα στα χέρια και στο μυαλό πρέπει να είναι η καρδιά».

Κυρίαρχη η κοινωνική ανισότητα της πόλης. Κυριαρχούν οι εικόνες εξαθλίωσης των ανεμβολίαστων ανεσταλμένων ( τότε εργατών εργατών). Ξεχωριστή μορφή αποτελεί ο νεαρός Φρέντερ που μόλις αντικρίζει τη Μαρία και τα φτωχά παιδιά ξεκινά να μάθει την αλήθεια. Ανακαλύπτει τη σκληρή ζωή των ανεμβολίαστων ανεσταλμένων ( τότε εργατών), οι μηχανές μοιάζουν με τέρατα. Αφελώς απευθύνεται για βοήθεια στον πατέρα του όταν ανακαλύπτει το πραγματικό του πρόσωπο. Είναι αδίστακτος δυνάστης. Ο νεαρός δεν αντέχει και τρέχει στην κοινωνία των ανεμβολίαστων ανεσταλμένων ( στην ταινία εργατών) να βρει τρόπο σωτηρίας. Εκεί θα σώσει την ζωή ενός νεαρού εργάτη παίρνοντας τη θέση του και θα συναντήσει τη Μαρία να εμψυχώνει τους εργάτες. Παράλληλα ο Διοικητής συναντά τον μηχανικό Ρότβανγκ της «Μητρόπολις», τον παλιό του αντίζηλο. Ο μηχανικός του δείχνει ένα ρομπότ που ετοιμάζει και ο Διοικητής του ζητά να του δώσει τη μορφή της Μαρίας.
Μητρόπολις (Metropolis) 1927 Η αφίσα
Μητρόπολις (Metropolis) 1927 – Η κλασσική αφίσα από το αριστούργημα του Φρίτζ Λάνγκ

Ο μηχανικός δίνει στο ρομπότ τη μορφή της Μαρίας ενώ ο Φρέντερ περιφέρεται στον Καθεδρικό Ναό. Εικόνες της Αποκάλυψης εμφανίζονται, σε αυτήν οδηγός θα είναι μια αμαρτωλή γυναίκα. Όντως η Ρομποτική Μαρία ξεγελά τους πάντες οδηγώντας τους στην καταστροφή. Το σχέδιο του Ρότβανγκ για καταστροφή της «Μητρόπολις» μόλις τέθηκε σε μηχανισμό, χωρίς να το γνωρίζει κανείς. Στο τελευταίο μέρος η επανάσταση είναι έτοιμη να ξεσπάσει. Το Ρομπότ αφού κατάστρεψε τον πάνω κόσμο, παρακινεί τώρα τους εργάτες να καταστρέψουν τις μηχανές. Οι εργάτες καταστρέφουν τις μηχανές και κινούνται προς την κεντρική μηχανή που φυλάει ο Γκροτ. Θα τη διαλύσουν και θα επιδοθούν σε ξέφρενους χορούς ενώ η Μαρία στην κατεστραμμένη κάτω πόλη προσπαθεί να σώσει τα παιδιά τους. Θα τα καταφέρει μαζί με το Φρέντερ, το ρομποτ θα καταστραφεί και όλοι θα καταλάβουν το μπέρδεμα. Το τέλος είναι ευτυχές αφού όλοι μονιάζουν και ατενίζουν ένα νέο μέλλον.
Κάθε Μητρόπολις καταλήγει σε καταστροφή κάθε πύργος της Βαβέλ παραμένει ημιτελής ας το γνωρίζουν αυτό οι .. χτίστες.…… του τοίχους της ανο(η)σίας…
Αυτή η ουτοπική Μητρόπολη των 2 επιπέδων των 2 ταχυτήτων οικοδομείται στις μέρες μας
από τους πανεμβολιαστές πειραματιστές. Ένας νέος ταξικός διαχωρισμός διαμορφώνεται με βάση το υγειονομικό στάτους. Οι ανεμβολίαστοι καταδικασμένοι σε υπόγειο lockdown και οι εμβολιασμένοι στον επίγειο καπιταλιστικό παράδεισο! Όσοι ανεσταλμένοι αποδέχονται τους όρους γίνονται Απελεύθεροι κι αποκτούν ως κι εργασιακά δικαιώματα. Το ρομπότ καθυπόταξης ή η προηγμένη τεχνολογία καθυπόταξης επιστρέφει ως μπούμερανγκ σε αυτούς που θέλησαν την εργαλειοποίηση της για να πραγματώσουν τα σκοτεινά τους σχέδια..Τα ίδια τα όπλα τους στρέφονται εναντίον τους.
Και δεν είμαστε μακριά από αυτή την κοινωνία των 2 κόσμων του υπέργειου των προνομίων και των υπόγειων των κολασμένων αντιφρονούντων…
Η Αυστρία σχεδιάζει lockdown μόνο για μη εμβολιασμένους εξού και οι διαδηλώσεις αυτού του αντιδραστικού ναζιστικού μέτρου.
Ο Νόαμ Τσόμσκι επαναλαμβάνει την προηγούμενη έκκλησή του προς το κράτος να διαχωρίσει τους Ανεμβολίαστους από την κοινωνία:
“Πώς μπορούμε να τους φέρουμε φαγητό; Λοιπόν, αυτό είναι στην πραγματικότητα το πρόβλημά τους.”

“Τέτοιοι άνθρωποι θα πρέπει να έχουν την ευπρέπεια να απομακρύνονται από την κοινότητα, εάν αρνηθούν να το κάνουν αυτό, τότε πρέπει να ληφθούν μέτρα για να προστατευθεί η κοινότητα από αυτούς”, είπε ο Τσόμσκι στην εκπομπή του Primo Radical στο YouTube. το Σαββατοκύριακο. “Μετά έρχεται η πρακτική ερώτηση που κάνατε: Πώς μπορούμε να τους φέρουμε φαγητό; Λοιπόν, αυτό είναι στην πραγματικότητα το πρόβλημά τους.”
«Φυσικά, αν είναι πραγματικά άποροι, τότε ναι, πρέπει να διασφαλίσετε με κάποιο μέτρο την επιβίωσή τους, όπως ακριβώς κάνετε με τους ανθρώπους στη φυλακή», είπε ο Τσόμσκι ο δεύτερος Πάουντ!

Μητρόπολις
Η σκηνή με το Ρομπότ

Ο Φρίτς Λάνγκ γεννήθηκε το 1890 στη Βιέννη. Είναι ένας από τους βασικότερους εκπροσώπους του γερμανικού εξπρεσιονισμού. ( σσ για τις ανάγκες της εποχής διασκευάστηκε κι επικαιροποιήθηκε άρθρο του artic.gr για την αυθεντική Μητρόπολις)
dimpenews.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.