Το
ότι το ελληνικό κράτος πάντοτε κορόιδευε τους Έλληνες πολίτες με
χίλιους τρόπους είναι γνωστό. Τώρα όμως ξεπερνάνε κάθε όριο καθώς το
θέμα των εκτελωνισμών καινούριων αυτοκίνητων Euro6 πρώτης γενιάς αλλά
και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων με χαμηλότερους συντελεστές
εξελίσσεται σε πραγματική καταστροφή
Κατατέθηκε το επίμαχο άρθρο 63 στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας με τίτλο «Κατάργηση των διατάξεων περί μείωσης των συντάξεων, ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας 2016/97/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιανουαρίου 2016 σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων και άλλες διατάξεις».
Η σχετική τροπολογία που κατατέθηκε στην Βουλή σε νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας φέρνει μαζί της και διπλά Τέλη Κυκλοφορίας καθώς τα αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν θα κυκλοφορήσουν για λίγες μόνο ημέρες το 2018 αλλά οι ιδιοκτήτες τους θα αναγκαστούν να πληρώσουν τα ολόκληρο το ποσό που αναλογεί στο όχημά τους τόσο για τη χρονιά που τελειώνει όσο και για το 2019!
Πάντως οι εκτελωνισμοί αναμένεται να ξεκινήσουν από την ερχόμενη εβδομάδα με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες των καινούριων αυτοκινήτων να τα παραλάβουν στα μέσα Δεκεμβρίου…
Φυσικά είναι πολύ πιθανό λόγω όγκου εργασίας να τα παραλάβουν ακόμα και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς
Πάντως το οικονομικό επιτελείο από την 1η Σεπτεμβρίου όποτε και απαγορεύτηκαν οι εκτελωνισμοί των καινούριων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία Euro6 πρώτης γενιάς αλλά και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα εκτελωνίζονται καταβάλλοντας διπλάσιο Τέλος Ταξινόμησης
Όσον αφορά τα κρατικά έσοδα, υπάρχει και εκεί μεγάλη ζημιά καθώς όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα καινούρια ή μη για να εκτελωνιστούν θα πρέπει να καταβάλουν φόρους και ΦΠΑ.
Από την άλλη μεριά το μικρό χρονικό διάστημα που θα ορίζει η τροπολογία αφενός μπορει να προκαλέσει προβλήματα στις διαδικασίες ενώ παράλληλα οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα αναγκαστούν να πληρώσουν δύο φορές Τέλη Κυκλοφορίας για τα οχήματά τους που θα αφορούν τα έτη 2018 και 2019 ασχέτως αν τη χρονιά που διανύουμε τα οχήματά τους μπορεί να κινηθούν έστω και λίγες ημέρες
Όσοι βέβαια εκτελώνισαν τα αυτοκίνητά του καταβάλλοντας αυξημένο Τέλος Ταξινόμησης μην περιμένουν να εισπράξουν πίσω τη διαφορά καθώς στο άρθρο επισημαίνεται ότι δεν πρόκειται να επιστραφούν χρήματα σε όσους έχουν ήδη εκτελωνίσει τα οχήματά τους.
Το ευνοϊκό καθεστώς εκτελωνισμού θα αφορά οχήματα που έχουν εισαχθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2018 και μόνο όσοι επαγγελματίες έχουν φορολογικές αποθήκες θα μπορούν να τα εκτελωνίσουν έως τα τέλη Απριλίου 2019 όπως αναφέρει το newsauto.gr
Επίσης οι ιδιώτες καταναλωτές που επιθυμούν να εισάγουν κάποιο μεταχειρισμένο από άλλο κράτος-μέλος θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι θα πρέπει να το κάνουν άμεσα καθώς τα χρονικά περιθώρια θα είναι πολύ περιορισμένα από την στιγμή που η σχετική τροπολογία θα ψηφιστεί και στη συνέχεια θα πρέπει να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως για να ισχύσει.
Επίσης η μικρή χρονική διάρκεια της παράτασης των εκτελωνισμών με χαμηλούς συντελεστές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα έχει δημιουργήσει ένα ασφυκτικό κλίμα στις εμπορίες που εισάγουν μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων καθώς το κόστος εκτελωνισμού διπλασιάζεται για σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα καθώς μεταχειρισμένα οχήματα που πληρούν τις μεταγενέστερες από την πρώτη φάση οδηγία Euro6 δεν υπάρχουν αλλά θα υπάρξουν μετά από 2 χρόνια!
πηγη pronews.gr
Κατατέθηκε το επίμαχο άρθρο 63 στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας με τίτλο «Κατάργηση των διατάξεων περί μείωσης των συντάξεων, ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας 2016/97/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιανουαρίου 2016 σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων και άλλες διατάξεις».
Η σχετική τροπολογία που κατατέθηκε στην Βουλή σε νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας φέρνει μαζί της και διπλά Τέλη Κυκλοφορίας καθώς τα αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν θα κυκλοφορήσουν για λίγες μόνο ημέρες το 2018 αλλά οι ιδιοκτήτες τους θα αναγκαστούν να πληρώσουν τα ολόκληρο το ποσό που αναλογεί στο όχημά τους τόσο για τη χρονιά που τελειώνει όσο και για το 2019!
Πάντως οι εκτελωνισμοί αναμένεται να ξεκινήσουν από την ερχόμενη εβδομάδα με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες των καινούριων αυτοκινήτων να τα παραλάβουν στα μέσα Δεκεμβρίου…
Φυσικά είναι πολύ πιθανό λόγω όγκου εργασίας να τα παραλάβουν ακόμα και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς
Πάντως το οικονομικό επιτελείο από την 1η Σεπτεμβρίου όποτε και απαγορεύτηκαν οι εκτελωνισμοί των καινούριων αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία Euro6 πρώτης γενιάς αλλά και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα εκτελωνίζονται καταβάλλοντας διπλάσιο Τέλος Ταξινόμησης
Όσον αφορά τα κρατικά έσοδα, υπάρχει και εκεί μεγάλη ζημιά καθώς όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα καινούρια ή μη για να εκτελωνιστούν θα πρέπει να καταβάλουν φόρους και ΦΠΑ.
Από την άλλη μεριά το μικρό χρονικό διάστημα που θα ορίζει η τροπολογία αφενός μπορει να προκαλέσει προβλήματα στις διαδικασίες ενώ παράλληλα οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα αναγκαστούν να πληρώσουν δύο φορές Τέλη Κυκλοφορίας για τα οχήματά τους που θα αφορούν τα έτη 2018 και 2019 ασχέτως αν τη χρονιά που διανύουμε τα οχήματά τους μπορεί να κινηθούν έστω και λίγες ημέρες
Όσοι βέβαια εκτελώνισαν τα αυτοκίνητά του καταβάλλοντας αυξημένο Τέλος Ταξινόμησης μην περιμένουν να εισπράξουν πίσω τη διαφορά καθώς στο άρθρο επισημαίνεται ότι δεν πρόκειται να επιστραφούν χρήματα σε όσους έχουν ήδη εκτελωνίσει τα οχήματά τους.
Το ευνοϊκό καθεστώς εκτελωνισμού θα αφορά οχήματα που έχουν εισαχθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2018 και μόνο όσοι επαγγελματίες έχουν φορολογικές αποθήκες θα μπορούν να τα εκτελωνίσουν έως τα τέλη Απριλίου 2019 όπως αναφέρει το newsauto.gr
Επίσης οι ιδιώτες καταναλωτές που επιθυμούν να εισάγουν κάποιο μεταχειρισμένο από άλλο κράτος-μέλος θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι θα πρέπει να το κάνουν άμεσα καθώς τα χρονικά περιθώρια θα είναι πολύ περιορισμένα από την στιγμή που η σχετική τροπολογία θα ψηφιστεί και στη συνέχεια θα πρέπει να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως για να ισχύσει.
Επίσης η μικρή χρονική διάρκεια της παράτασης των εκτελωνισμών με χαμηλούς συντελεστές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα έχει δημιουργήσει ένα ασφυκτικό κλίμα στις εμπορίες που εισάγουν μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων καθώς το κόστος εκτελωνισμού διπλασιάζεται για σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα καθώς μεταχειρισμένα οχήματα που πληρούν τις μεταγενέστερες από την πρώτη φάση οδηγία Euro6 δεν υπάρχουν αλλά θα υπάρξουν μετά από 2 χρόνια!
πηγη pronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου