α

==► Τους ταΐζεις τους ποτίζεις αλλά οι λάθρο εισβολείς πήγαν να ληστέψουν με τσεκούρια ντελιβερά  ==► Θανάσης Βέγγος: ο καλός άνθρωπος που πτώχευσε και έχασε το σπίτι του, επειδή τον «έπνιξαν» οι δανειστές και η εφορία!   ==► Θανάσης Βέγγος : Η άγνωστη υπόθεση φυλάκισης του   ==► Ρόκκος Χοϊδάς: Σοσιαλιστής και Τέκτονας πέθανε στη φυλακή αρνούμενος να προσκυνήσει τον βασιλιά  ==► Ελιές Καλαμών, οι πιο υγιεινές στον κόσμο  ==► Καρκίνος του παχέος εντέρου: Βρήκαν νέες παραλλαγές γονιδίων που αυξάνουν τον κίνδυνο  ==► Νέα στοιχεία από την Βρετανία: «Η θνητότητα των εμβολιασμένων είναι 5πλάσια από τη θνητότητα των ανεμβολίαστων»  ==► Νέα στοιχεία: O αρχαιότερος Homo Sapiens ζούσε στην Ελλάδα   ==► Η ιστορία του Πανεπιστημίου Αθηνών  ==► Δαλιδά: Γιατί οι άντρες πέθαιναν για αυτή -Ο κρυφός έρωτας με τον Μιτεράν  ==► Η παλιά Ομόνοια των θεάτρων  ==► Μαρίκα Κοτοπούλη: Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ που γεννήθηκε πάνω στη σκηνή!  ==► Νικολό Μακιαβέλι 1469 – 1527  ==► Είναι το γαμώτο που δεν έζησα.  ==► Η Μισέλ Ομπάμα ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ  ==► Μπ. Μπρεχτ «Αυτή η ανεργία» ....  ==► Ένα σύντομο βιογραφικό του πιο άχρηστου και ανεπάγγελτου πρωθυπουργού όλων των εποχών...Ο ΓΚΑΒΟΣ ΤΟΥ ΖΑΠΠΕΙΟΥ 18.....ΣΚΥΨΕ ΚΙ ΑΛΛΟ.....!!!  ==► Τον κόσμο στον περιέγραψαν   ==► Ισως.....μπορει.....  ==► Λεονάρντο Ντα Βίντσι 1452 – 1519  ==► Η «γέννηση» της Μόνα Λίζα  ==► Βρέθηκε έργο του Ντα Βίντσι σε θησαυροφυλάκιο ελβετικής τράπεζας  ==► Η «Σιωπή» της Πηνελόπης Δέλτα. ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΓΛΑΝΟΥ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗ   ==► Γιάννης Ρίτσος, «Διακήρυξη, προς το λαό μου και σ’ όλους τους λαούς του κόσμου» (απόσπασμα)  ==► Μονεμβασιά: Tο πλωτό κάστρο που συναρπάζει    By The best widgets

Translate

06:09:29 PM

03/05/2025

26.2.25

Σκαραβαίος: Το θρυλικό «κατσαριδάκι» ήταν έμπνευση του Χίτλερ!

Η ιστορία του Σκαραβαίου ταυτίζεται με αυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen κι αρχίζει κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1930, στη Ναζιστική Γερμανία. Η ιδέα για τη δημιουργία του ανήκει στον Αδόλφο Χίτλερ, ο οποίος οραματίστηκε ένα φθηνό αυτοκίνητο, που θα μπορούσε να το αποκτήσει σχεδόν ο καθένας με τις οικονομίες του.
Στις 22 Ιουνίου 1934 η German Automobilistic Industry National Association υπέγραψε συμβόλαιο με τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Φέρντιναντ Πόρσε. Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά, στις 15 Φεβρουαρίου 1936, ο Χίτλερ ανακοίνωσε επισήμως την κατασκευή του Σκαραβαίου και ο Πόρσε παρουσίασε τα σχέδιά του, που ήταν βασισμένα κατά πολύ στα προηγμένης τεχνολογίας Tatra. Ο πρώτος Σκαραβαίος κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά στη Στουτγάρδη και είχε την ίδια μορφή με την οποίο τον γνωρίζουμε και σήμερα.
Παρότι σχεδιάστηκε ως το «λαϊκό αυτοκίνητο», το θρυλικό κατσαριδάκι διέψευσε κάθε πρόβλεψη. Έγινε διαχρονικό, κυρίως μετά τη δεκαετία του '60, οπότε «υιοθετήθηκε» από τους χίπις.
Στις 21 Ιουλίου του 2003 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Μεξικό ο τελευταίος κλασσικός Σκαραβαίος, ο οποίος τοποθετήθηκε στο μουσείο της εταιρίας στο Βόλφσμπαργκ της Γερμανίας. Έως τότε είχαν πωληθεί περισσότερα από 21,5 εκατομμύρια μοντέλα.
Στις μέρες μας, οι φανατικοί φίλοι του «Σκαραβαίου» παραμένουν πολλοί και κάθε χρόνο στις 22 Ιουνίου γιορτάχουν την Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου.
πηγη pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.