θ

Translate

27.10.18

Η γέφυρα που για να χτιστεί χρησιμοποιήθηκαν 40.000 τόνοι ατσάλι και 125.000 κυβικά μέτρα τσιμέντο! (φωτό)

Όταν πρωτολειτούργησε ήταν η μεγαλύτερη γέφυρα του Ηνωμένου Βασιλείου, η μακρύτερη εκτός ΗΠΑ και η τέταρτη στον κόσμο. Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται πώς κατασκευάστηκε η Forth Road Bridge πριν από μισό αιώνα, στη Σκωτία.

Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν για την κατασκευαστική εταιρεία Sir William Arrol & Co που κατασκεύασε και εγκατέστησε τα μεταλλικά μέρη της γέφυρας Forth Road Bridge.
Η ανάγκη για την κατασκευή της ήρθε στο προσκήνιο το 1920 όταν άρχισε να αυξάνεται ο αριθμός των ιδιωτικών αυτοκινήτων.
Οι πρώτες προτάσεις κατατέθηκαν το 1923 και η ιδέα στηρίχτηκε από το υπουργείο Μεταφορών το 1924. Μεσολάβησαν το Κραχ και ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος κι έτσι οι εργασίες έπαυσαν έως το 1947.
Τον Σεπτέμβριο του 1958 η Forth Road Bridge Joint Board επόπτευσε την κατασκευή ενώ η Freeman Fox & Partners, Messrs Mott και Hay & Anderson επέβλεπαν τον σχεδιασμό.
Οι τρεις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες στη Βρετανία την εποχή εκείνη ήταν η Sir William Arrol & Company, The Cleveland Bridge & Engineering Company και  Dorman Long (Bridge & Engineering) Ltd που ένωσαν τις δυνάμεις τους για να φτιάξουν την κοινοπραξία ΑCD Bridge Company Ltd.
Οι πρώτοι πυλώνες και από τις δύο πλευρές ολοκληρώθηκαν το 1961 ενώ έως τον Αύγουστο του 1962 48.000 χιλιόμετρα χαλύβδινων συρμάτων είχαν χρησιμοποιηθεί για να φτιαχτούν τα βασικά «καλώδια» της γέφυρας. Σχεδόν 40.000 τόνοι ατσαλιού και 125.000 κυβικά μέτρα τσιμέντου χρησιμοποιήθηκαν για τη κατασκευή της γέφυρας.
Tο συνολικό κόστος πλησίασε τα 27 εκατομμύρια ευρώ και η γέφυρα άνοιξε παρουσία της βασίλισσας στις 4 Σεπτεμβρίου του 1964.
brdg07brdg06brdg05brdg04brdg03brdg02brdg01brdg000.
πηγη hpronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.