θ

Translate

3.2.23

Άθεος καθηγητής κατά του «κακού Ιησού»-Τον κατηγορεί για κηρύγματα μίσους, για την στάση του απέναντι στις γυναίκες αλλά και στην φύση!

Περισσότεροι από 30-κατά δήλωσή τους- Χριστιανοί νωρίς το πρωί της Κυριακής συγκεντρώθηκαν για να ακούσουν έναν άθεο να εξηγει γιατί πιστεύει ότι ο Ιησούς Χριστός ήταν κακός άνθρωπος!
Ο Hector Avalos, καθηγητής βιβλικών σπουδών στην Αϊόβα, προσκλήθηκε στην Κολλεγιακή Εκκλησία των Μεθοδιστών,
να μιλήσει στις 15 Απριλίου σχετικά με τις “αντιληπτές ανήθικες διδασκαλίες του Χριστιανού μεσσία”.
Ο Αβαλος έγραψε ένα βιβλίο με αναφορές στον «κακό Ιησού» όπου υποστηρίζει ότι υπάρχει μια προκατάληψη στις σύγχρονες βιβλικές μελέτες που ευνοούν τον Χριστό.
«Η σύγχρονη βιβλική ανάλυση εξακολουθεί να απεικονίζει τον Ιησού ως υπεράνθρωπο», δήλωσε ο Αβαλος. «Εγώ έγραψα το βιβλίο μου ως έναν τρόπο μετριασμού αυτού, και αντίθετα να τον αναλύσω δεοντολογικά ως ανθρώπινο πρόσωπο».
Ο Avalos είπε ότι αυτή η τάση είναι σχεδόν καθολική και μπορεί να φανεί μέσα στα έργα των χριστιανών, εβραίων και κοσμικών επιστημόνων. Ωστόσο, ο Αβαλος είναι ειδικός στην Αρχαία Εγγύς Ανατολή και χρησιμοποίησε τη Βίβλο, καθώς και τη βιβλιογραφία πριν από τη Βίβλο, για να υποστηρίξει τα σημεία του.
Για παράδειγμα, επικαλείται το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο 2:14 όπου αναφέρεται η ιστορία του Ιησού στον Εβραϊκό Ναό με τους εμπόρους. «Εάν ένας άνδρας εισέλθει σε μια εκκλησία ενώ παίζατε Bingo, πάρει ένα μαστίγιο και αναποδογυρίζει τα τραπέζια, θα λέγατε ότι «ο ίδιος προκαλεί πραγματικά την άποψη της εκκλησίας για το εμπόριο»;» είπε ο Avalos. «Όχι, δεν θα βρείτε τίποτα ηθικό σε αυτό , αλλά επειδή είναι ο Ιησούς, κανείς δεν σκέφτεται ότι είναι κακό” συμπληρώνει και τονίζει
«Δεν θέλουμε άνθρωποι να βανδαλίζουν ναούς επειδή δεν πιστεύουν ότι οι άλλοι άνθρωποι δεν λατρεύουν σωστά».
Και συνέχισε λέγοντας πως μπορεί ο Ιησούς να είπε “αγαπά τους εχθρούς σου” στο κατά Ματθαίον 5:44, αλλά στον Λουκά 14:26 ο Ιησούς διέταξε τους οπαδούς του να μισούν τις οικογένειές τους, υποστήριξε ο Αβαλος.
«Όποιος έρχεται σε μένα και δεν μισεί πατέρα και μητέρα, σύζυγο και παιδιά, αδελφούςκαι αδελφές, ναι, και ακόμη και την ίδια τη ζωή, δεν μπορεί να είναι μαθητής μου», διαβάζει στην Αγία Γραφή.
«Αν κάποιος άλλος στην ιστορία το έλεγε αυτό θα είχε θεωρηθεί ως ομιλία μίσους», δήλωσε ο Αβαλος.
Αυτός ο στίχος υπόκειται σε μια τόσο διαφορετική ερμηνεία που ο Αβαλος αφιέρωσε ένα ολόκληρο κεφάλαιο στο βιβλίο του σε αυτό.
Ο Αβαλος χρεώνει επίσης μερικές από τις φιλοσοφίες του Ιησού ως βίαιες.
Για παράδειγμα, στο κατά Ματθαίον 10:34 αναφέρεται: «Τότε θα πει σε εκείνους στο αριστερό του χέρι:» Εσείς καταραμένοι, αναχωρήστε από μένα στην αιώνια φωτιά που προετοιμάστηκε για τον διάβολο και τους αγγέλους του … «» Αυτό αναφέρεται στην τύχη εκείνων που δεν ακολούθησαν τον Ιησού ως μεσσία τους, σύμφωνα με τον καθηγητή.
Ο Αβαλος το αντιπαρέβαλε με το πιο διάσημο δόγμα του Χριστού στο κατά Ματθαίον 5:38, όπου καλεί τους οπαδούς του να ενεργούν ειρηνικά και, όταν χτυπιούνται, να «γυρίσουν το άλλο μάγουλο». Ο Αβαλος υποστηρίζει ότι αυτό δεν διδάσκει πασιφισμό ή μη βία, αντι αυτου.
«Ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης θα σας τιμωρούσε σοβαρά. Στην Καινή Διαθήκη η βία είναι αιώνια. Η τιμωρία είναι απείρως μεγαλύτερη σε ποιότητα και ποσότητα”υποστηρίζει
Σε άλλα σημεία κατέκρινε την στάση του Ιησού απέναντι στις γυναίκες αλλά και απέναντι στη φύση με αφορμή το παράδειγμα της συκιάς.
«Αν υπήρχε ένας πραγματικός ιστορικός Ιησούς, ήταν εξίσου ελαττωματικός όπως οποιοσδήποτε άλλος», δήλωσε τελικά ο Αβαλος.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.