eimailefteros
Δεν ελπιζω τιποτα,δεν πιστευω τιποτα, ειμαι λεφτερος
α
Translate
Αρχική σελίδα
7.4.26
Χρονια πολλα στις Κασιανες
Μεγαλη Τριτη
μερα που ειναι σημερα ας πουμε
και ενα χρονια πολλα και μερες λιγες
στις εορταζουσες Κασιανες
του οικου τουτου
Τωρα μιλαμε για ολες
ΛΕΜΕ ΟΛΕΣ
μην ξεχασουμε καμμια
και εχουμε και τυψεις
teo
μονταζ
teo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου