θ

Translate

4.1.23

Μόνο του δεν μπορεί να ευτυχήσει

Το συναίσθημα θέλει και του μυαλού τις χάρες
Ανέτρεξα και πάλι στην "Πηγή". Κάθε φορά αυτό κάνω, όταν καταλαβαίνω ότι χρειάζομαι μια παραπάνω διέξοδο σε όποιο ζήτημα τυγχάνει να σκάει στη διαδρομή μου. 
Μερικές φορές προσωπικό, σχέσεων, άλλοτε φιλοσοφικό ή υπαρξιακό. Αν και όλα αφορούν το γενικότερο και δεν περιορίζεται στο πρόβλημα του ενός. 
Είναι εκπληκτικό και μοιάζει με μαγικό, να είσαι βυθισμένη σε ένα θέμα που σου πλακώνει τη καρδιά, σε σφίγγει και
σε πονάει και να αντικρύζεις μερικές λέξεις που κάποιος άλλος -ακόμη κι εσύ σε ανώτερες καταγραφές σου- έχει αποτυπώσει σε ένα χαρτί ή στη σελίδα ενός ιστολογίου. Με τον S και τα κείμενα του που εντοπίζω σε πολλά σημεία και με πολλές παρεμφερείς του υπογραφές, αισθάνομαι τη συμβατότητα που δρα ταχέως εντός μου. Μου ανοίγει άλλα κανάλια, χωρίς να ταυτίζομαι μαζί του. Να είναι καλά όπου κι είναι.
Το μήνυμα που πήρα από το παραπάνω κείμενό του είναι αυτό που λέει μια φράση του, ότι  "το συναίσθημα θέλει και του μυαλού τις χάρες". Κι εγώ είχα κολλήσει στην καρδιά μου, χωρίς να έχω αντιληφθεί πως και κείνη έχει τον δικό της μερίδιο στον εγκέφαλο. Άλλαξαν όλα μέσα μου, ανάπνευσα...
kavalarissa.
μονταζ teo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.