θ

Translate

3 Νοεμβρίου 2017

Η χώρα μας θα «στραγγαλίσει» τη Ρωσία – Παίρνουν τα πάντα οι Αμερικανοί: Λιμάνια, ναυπηγεία, ναυτιλιακές υποδομές κλείνοντας τις ναυτικές διόδους…

Επιβεβαιώνονται όλες οι πληροφορίες του ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ δια στόματος πρέσβη ΗΠΑ και η χώρα μας μετατρέπεται σε δόρυ επίθεσης κατά της Ρωσίας Αλλωστε ο πρέσβης των ΗΠΑ τα «είπε όλα» Θέλουν  ναυπηγεία, ναυτιλικακές υποδομές λιμάνια κτλ. Δεν είναι τυχαίο πως σήμερα το λιμάνι του Πειραιά γέμισε ΝΑΤΟϊκά πλοία. Η χώρα μας θα παίξει καίριο ρόλο στραγγαλισμού της Ρωσίας καθώς οι νατοϊκοί θα κλείσουν τους ναυτικούς διαύλους μέσω του Αιγαίου.

Την αρχή της υλοποίησης του σχεδίου που έχει η κυβέρνηση των ΗΠΑ για επενδύσεις στην Ελλάδα σε ενέργεια, λιμάνια, ναυπηγεία, ναυτιλιακές υποδομές και ναυτιλία εν γένει υπογράμμισε ο Αμερικανός πρέσβης στην Αθήνα Τζέφρι Πάιατ, μιλώντας στη διάρκεια του 7oυ Συνεδρίου, «Navigator 2017, The Shipping decision Makers forum» που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο πλωτό Μουσείο «Hellas Liberty».
«Ήδη προχωράμε μία τεράστια επένδυση στα ναυπηγεία της Σύρου. Θα γιορτάσουμε τη μεγάλη αυτή αμερικανική επένδυση» είπε ο πρέσβης. Προηγουμένως είχε τονίσει ότι η Ελλάδα διαδραματίζει κομβικό ρόλο στα Βαλκάνια και στη Μεσόγειο και αποτελεί πυλώνα σταθερότητας.
Στη συνέχεια έκανε ειδική αναφορά για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης το οποίο οι ΗΠΑ θέλουν να χρησιμοποιήσουν τόσο για εμπορικούς όσο και για στρατιωτικούς σκοπούς και ειδικότερα για βάση ελικοπτέρων.
«Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης είναι στρατηγικής σημασίας για τις ΗΠΑ. Θέλουμε να διαδραματίσει ένα μεγαλύτερο ρόλο» είπε ο Τζέφρι Πάιατ και προσέθεσε:
«Οι επενδύσεις των ΗΠΑ είναι διαφανείς. Θέλουμε να βοηθήσουμε την Ελλάδα να επανέλθει οικονομικά. America is back. Οι σχέσεις Ελλάδος-ΗΠΑ δεν ήταν ποτέ πιο ισχυρές. Θα συνεχίσουν να ενδυναμώνονται. Πρόκειται για σχέσεις δυνατές και με βάθος χρόνου. Η ελληνική ναυτιλία έπαιξε τον ρόλο της στην ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.»
Τα ναυπηγεία της Σύρου
Στο μεταξύ ο αριθμός των δόσεων που θα καταβάλει ελληνοαμεικανικός όμιλος Onex επικεφαλής του οποίου είναι ο Πάνος Ξενοκώστας για τις οφειλές των Ναυπηγείων Σύρου προς το ελληνικό Δημόσιο, είναι το βασικό θέμα διαπραγμάτευσης μεταξύ των δύο πλευρών.
Για τα ναυπηγεία είχαν δείξει ενδιαφέρον ρωσικά, ελληνικά, κινεζικά (Cosco) και κορεατικά (Daewoo) συμφέροντα.
Η μοναδική εταιρεία, που κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση ήταν η Onex. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, αναλαμβάνει υποχρεώσεις ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ και θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 20 εκατομμυρίων που αφορούν συντηρήσεις, επισκευές, εκσυγχρονισμοί, περιβαλλοντικά, αυτοματισμοί.
Η εταιρεία έχει ζητήσει να εξαντληθεί, η περίοδος αποπληρωμής των χρεών σε βάθος όχι κάτω των 30 ετών, προκειμένου να παραμείνει βιώσιμο.
Θέλει να επεκταθεί το ναυπηγείο σε νέους τομείς, όπως τη ναυπήγηση νέων σκαφών πολυτελείας, σκαφών και πλωτών μέσων ειδικών αποστολών και ωκεάνιων & παράκτιων εξεδρών – πλατφορμών εξορύξεων και μετασκευών πλοίων ειδικού σκοπού.
Επίσης θα επεκταθεί σε υπηρεσίες διαχείρισης , υποστήριξης σκαφών , επισκευών , spare parts management και εκπαίδευσης για στόλους της Μεσογείου.
Στο σχέδιο που έχει παρουσιάσει στην κυβέρνηση η Onex περιλαμβάνονται διασφαλισμένες συμφωνίες μέσω δικτύου του Ομίλου με πελάτες άνω των 25 εκατ. δολαρίων για το πρώτο έτος λειτουργίας και μεταξύ των 30 και 35 εκατ. δολαρίων μετά το τρίτο έτος.
Στον Πειραιά έφτασαν σήμερα το πρωί 3 πλοία της νατοϊκής δύναμης SNMCMG2 (Standing NATO Mine Countermeasures Group) τα οποία πραγματοποιούν εθιμοτυπική επίσκεψη στο λιμάνι.
Συγκεκριμένα τα 3 πλοία (ένα ιταλικό και δύο βρετανικά) πού ήρθαν στο λιμάνι του Πειραιά είναι το Ιταλικό Ναρκοθηρευτικό ITS CROTONE M5558 και τα Βρετανικά HMS Pembroke M107(Ναρκοθηρευτικό) και HMS Enterprise H88 (υδρογραφικό-ωκεανογραφικό)
Το μεν HMS Enterprise H88 είναι κατασκευασμένο το 2002 στα Appledore Shipbuilders της Αγγλίας και έχει μήκος 90,6 μέτρα,πλάτος 16,8 και βύθισμα 5,5.Το πλήρωμα του αποτελείται απο 72 άτομα .Έχει ένα αδερφό πλοίο το HMS ECHO
Το δε HMS Pembroke M107 είναι κατασκευασμένο το 1998 στο Σαουθάμπτον και έχει μήκος 52,5 μέτρα,πλατος 10,9 και βύθισμα 2,3.Το πληρωμα του αποτελείται απο 34 μέχρι 40 άτομα
Η άφιξη των δύο Βρετανικών πλοίων
.
pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.
">ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ>"

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.