θ

Translate

29.9.17

Κανείς δεν λέει NO στην Ursula Andress (Φωτος)

 Το πιο σέξι Bond Girl όλων των εποχών μπαίνει στο Hall of Femme εξαιτίας μιας και μόνο σκηνής. Ναι, της γνωστής.
Δεν είναι ευρέως γνωστό, αλλά την μέρα που πέθανε ο James Dean την είχε πάρει τηλέφωνο για να φύγουν μαζί με την Porsche 550 Spyder του και προορισμό την πίστα του Salinas. Εκείνη όμως τον έφτυσε, λέγοντάς του ότι είναι ερωτευμένη με τον μετέπειτα σύζυγό της, John Derek. Τελειώνοντας
απότομα την σχέση δυο χρόνων που είχαν και οδηγώντας τον -κατά κάποιους- στον θάνατο.
Σιγά, ούτε ο πρώτος άντρας ήταν ούτε ο τελευταίος που θα οδηγούσε στην τρέλα.
Τα τυρκουάζ νερά της Τζαμάικα και η ακατέργαστη λαϊκή αρρενωπότητα του Sean Connery ήρθαν και έδεσαν μια χαρά με το βρεγμένο κορμί της 26χρονης Ελβετίδας που, παρότι μόλις 1.65, έμοιαζε δίμετρη.
Όλα αυτά στην περιβόητη σκηνή από το Dr No που έφτιαξε την καριέρα της Ursula και της έδωσε το παρατσούκλι που τόσο μισεί, το περιβόητο δηλαδή Undress.
Το πιο τρομακτικό από όλα είναι πως η συγκεκριμένη σκηνή, πολλάκις ψηφισμένη ως η πιο σέξι στην ιστορία του κινηματογράφου, παραλίγο να μην λάβει χώρα ποτέ. Βλέπεις, στην προσπάθειά τους να βρουν το τέλειο θηλυκό, οι παραγωγοί έφτασαν δυο εβδομάδες πριν το γύρισμα χωρίς να έχουν καταλήξει ποια θα πάρουν.
Χρειάστηκε όχι μόνο να ορκιστεί ο ατζέντης τους, Max Arnow, ότι η Andress είναι από κοντά ακόμη πιο όμορφη από τις φωτογραφίες. Αλλά και να παραβλέψουν το γεγονός ότι το κορίτσι μας είχε φωνή που θύμιζε ''καρτούν από την Ολλανδία''.
Αυτό που παρέλειψαν επίσης να τους αναφέρουν είναι ότι η Ursula διέθετε την λίμπιντο Λαρισαίου φορτηγατζή, συνδυασμένη με μια απέχθεια στα ρούχα και μια τρομακτική αδιαφορία στους όρκους πίστης που έδωσε όταν παντρεύτηκε.
'Δεν έχω πρόβλημα με το γυμνό. Μου αρέσει να κοιτάζω τον εαυτό μου όταν είμαι γυμνή. Όπως μου αρέσει να κάνω βόλτες γυμνή'
  Πέρα από τον Marlon Brando, από το κρεβάτι της πέρασαν εξαιρετικά δείγματα αρσενικού όπως οι Sean Connery, Warren Beatty, Mikhail Baryshnikov, Ryan O'Neal, Dennis Hopper, Marcello Mastroianni και Jean Paul Belmondo (την εποχή που εκείνη ήταν χωρισμένη, αλλά εκείνος όχι).
Για να μην μιλήσουμε και για τον Elvis την εποχή που έπαιζαν μαζί στο Fun in Acapulco. Παρότι έβγαζαν -σύμφωνα με κοινό φίλο- τα 'μάτια τους σαν κουνέλια', ο Presley (που της έλεγε χαιδευτικά Ooshie) δεν την έβλεπε σοβαρά επειδή ήταν παντρεμένη.
Κάτι που δεν την εμπόδισε να τον παίρνει, χρόνια μετά, τηλέφωνο στην Graceland όταν έλειπε η Priscilla.
Ακούγεται απίστευτο, αλλά όταν ο Marlon Brando έγραφε την αυτοβιογραφία του χρειάστηκε να την πάρει τηλέφωνο για να του επιβεβαιώσει ότι όντως έχουν κοιμηθεί μαζί.
  Μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Η Andress, μετέπειτα επτά φορές Playmate, δεν ήταν ούτε εύκολη, ούτε τσούλα. Το μόνο που ήθελε ήταν, όπως είχε δηλώσει 'Να συλλέξω όσο περισσότερες εμπειρίες μπορώ'.
Αυτός ήταν ο λόγος που, στα 17 της, άφησε πίσω μια άνετη ζωή ως κόρη Ελβετού διπλωμάτη προκειμένου να γνωρίσει στην Ρώμη (και να μπει στην Cinecitta) στο πλευρό ενός -δεκαετίες μεγαλύτερου της- Ιταλού ηθοποιού.
'Ζούσαμε με μεσαιωνικού τύπου πειθαρχία. Δεν μου επιτρεπόταν να μιλάω ποτέ στο τραπέζι του φαγητού. Και δεν μου επιτρεπόταν να παίζω με αγόρια ή να πηγαίνω με χορούς μέχρι να γίνω 17'
  Όσον αφορά το ταλέντο της ως ηθοποιού, αυτό ήταν επιεικώς ανύπαρκτο. Για αυτό και, αν μιλήσεις με κάποιον 70άρη, δεν θα μπορεί να θυμηθεί καμία άλλη ταινία της πέρα από το Dr No (άντε και το What's New, Pussycat? του Woody Allen). Αλλά την φωτογράφηση της στο Playboy το 1965 ίσως και να την έχει κάπου φυλαγμένη.
Μια φωτογράφηση που είχε κάνει ο τότε σύζυγός της και ανεπίσημος μανατζέρ της John Derek. O ίδιος που αργότερα παντρεύτηκε και την Bo Derek.
Από τις αρχές του 80 και μετά, οι εμφανίσεις της αραίωσαν πάρα πολύ. Κάτι εξαιρετικά καλό για όποιον είχε την ατυχία να την δει κατά την διάρκεια του ξεπεσμού της.
Όπως στο The Sensuous Nurse (1975) όπου έπαιζε μια νοσοκόμα που την προσέλαβαν οι συγγενείς ενός ετοιμοθάνατου για να τον αποτελειώσει. Ή το καρα-cult Mountain of the Cannibal God (1978) με ιθαγενείς να της ζωγραφίζουν το κορμί την ίδια ώρα που δίπλα βασάνιζαν -στην πραγματικότητα- ζώα.
Ουσιαστικά η Andress ήταν κάτι σαν μια πιο ατάλαντη εκδοχή της Monica Bellucci που δεν την ενδιέφερε ποτέ σε τι παίζει, αλλά μόνο δίπλα σε ποιόν. Καθώς επίσης το σε ποια μητρόπολη ή εξωτικό μέρος γίνονταν τα γυρίσματα.
Πάραυτα η επιρροή της στην ποπ κουλτούρα των 60s ήταν καταλυτική και ακατανόητα διαχρονική, καθώς δεν υπάρχει top 100 λίστα ωραίων γυναικών στην οποία να μην είναι στην πρώτη 20άδα.
Προσωπικά εκτιμώ το γεγονός ότι δεν κατέληξε κατεστραμμένη όπως η Sylvia Kristel, αλλά συνεχίζει να είναι μια ευκατάστατη 70αρα με πάθος για την συλλογή έργων τέχνης. Και ένα φιλόσοφο γιο, ενθύμιο της σχέσης της με τον κατά πολύ νεότερό της Harry Hamlin.
O οποίος και την συνοψίζει με την παρακάτω φράση 'Η Ursula είναι από άλλο πλανήτη. Ποτέ δεν θα χάσει την αγάπη της για την ζωή. Έχει περισσότερη ενέργεια από 12 ανθρώπους μαζί και αγαπά πιο βαθιά από ότι οποιαδήποτε άλλη γυναίκα έχω γνωρίσει.'
Για το τέλος μένει μόνο η περιγραφή του Ian Fleming για τον χαρακτήρα της στο Dr No 'Ήταν ένα σχεδόν γυμνό κορίτσι με την πλάτη της γυρισμένη προς τα εκείνον. Φορούσε μόνο μια δερμάτινη ζώνη γύρω από την μέση της με ένα κυνηγετικό μαχαίρι στο δεξί της γοφό. Η ζώνη έκανε την γύμνια της πολύ ερωτική.
Ήταν μια υπέροχη πλάτη. Ένα δέρμα στο χρώμα του cafe au lait με την γιαλάδα μεταξιού. Η καμπύλη της σπονδυλικής της στήλης ήταν πιο βαθιά, δείχνοντας ότι ήταν πιο μυώδης από ότι θα περίμενε κανείς από μια γυναίκα. Και οι γλουτοί της ήταν σφιχτοί και στρογγυλοί σαν αγοριού. Τα πόδια της ήταν μακριά και όμορφα. Και τα μαλλιά της ξανθιά. Ήταν σαν την Αφροδίτη του Botticelli, όπως θα την έβλεπες από πίσω’.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.