«Κύκλοι»
της παραδοσιακής Εκκλησίας χαιρετίζουν την απόφαση χριστιανών γονέων,
οι οποίοι επιστρέφουν στα σχολεία, τους «Φακέλους του μαθητή για το
μάθημα των Θρησκευτικών», ζητώντας να διδαχθούν τα παιδιά τους την πίστη
τους ανόθευτη χωρίς μείξεις και χυλοποιήσεις με ξένες θρησκείες. Ποια
θα είναι άραγε η λύση;
Το περιεχόμενο «Φακέλων του μαθητή για το μάθημα των Θρησκευτικών» είναι προσαρμοσμένο στην Νέα Εποχή της Πανθρησκείας, περιέχοντας από προσευχές στον «φιλεύσπλαχνο» Αλλάχ μέχρι και… ινδιάνους, πράγματα που φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με την χριστιανική πίστη.
Το περιεχόμενο «Φακέλων του μαθητή για το μάθημα των Θρησκευτικών» είναι προσαρμοσμένο στην Νέα Εποχή της Πανθρησκείας, περιέχοντας από προσευχές στον «φιλεύσπλαχνο» Αλλάχ μέχρι και… ινδιάνους, πράγματα που φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με την χριστιανική πίστη.
Η ΠΕΘ (Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων) καλεί τους
γονείς να συνεχίσουν να δίνουν δυναμικό αγωνιστικό παρόν για την
διατήρηση της ελληνορθόδοξης φυσιογνωμίας της παιδείας μας.
Βέβαια
αν ζητούσαν και την απομάκρυνση της Παλαιάς Διαθήκης από την
θρησκευτική διδασκαλία στα ελληνικά σχολεία, τα πράγματα θα ήταν ακόμα
καλύτερα. Άλλωστε τα περιεχόμενό της δεν διαφέρει σε τίποτα από την
ρητορική του Κορανίου σε σχέση με λιθοβολισμούς, κατάρες, τιμωρίες και
σφαγές.
Αν πάντως η Πολιτεία επιμένει στην
προώθηση της Πανθρησκείας στα σχολεία και αρνείται την απαλλαγή όσων
μαθητών θέλουν από αυτά, μια «ηρωϊκή» τοποθέτηση από Εκκλησία, θεολόγους
και γονείς θα ήταν η πρόταση να καταργηθούν μια και καλή τα
Θρησκευτικά, ακριβώς όπως μπουρλότιασε ο ιερέας την Μονή Αρκαδίου.
Είναι
καλύτερο να μην διδάσκονται τα παιδιά τέτοιου είδους θρησκευτικές
προσεγγίσεις, οι οποίες εν τέλει θα οδηγήσουν στην αποδοχή της εξουσίας
ενός παγκόσμιου ηγέτη.
Καλύτερα να ενεργοποιηθούν ξανά τα κρυφά σχολειά, όπως στην τουρκοκρατία.
Επίσης, η ΠΕΘ αναφέρει:
«Καλούμε τους αρχιτέκτονες αυτής της μεθόδευσης να σταματήσουν άμεσα να οργανώνουν, με τη δύναμη της εξουσίας, την πνευματική καταστροφή του ελληνικού πολιτισμού, το σπουδαιότερο κομμάτι του οποίου είναι η Ορθοδοξία. Τους καλούμε να συν-εργασθούν έντιμα, με συμφιλιωτικό και δημοκρατικό πνεύμα, με όλους τους υπεύθυνους παράγοντες για την παροχή της ορθόδοξης, χριστιανικής παιδείας στα σχολεία της χώρας μας, για μια γνήσια και πραγματική ανανέωση του μαθήματος των Θρησκευτικών».
Αντιδράσεις για τα νέα Θρησκευτικά έχουν ξεσπάσει σε όλη την Ελλάδα και γονείς επιστρέφουν τα βιβλία στα σχολεία.
Στην Αχαΐα, πατέρας από την Αιγιάλεια έκανε αίτηση να μην διδάσκεται τις άλλες θρησκείες το παιδί του.
Ιερέας
αναφέρει πως «φέτος τα βιβλία έχουν αλλάξει και οι αναφορές είναι
περισσότερες για άλλες θρησκείες παρά για τον Χριστιανισμό. Σαν Έλληνας
Χριστιανός Ορθόδοξος, δεν αποδέχομαι να διδάσκονται στο παιδί μου
προσευχές άλλων χριστιανικών παραδόσεων, το Κοράνιο κ.λπ. Γι’ αυτό και
ζήτησα, μέσω υπεύθυνης δήλωσης, να μην διδαχθεί αυτές τις ενότητες,
ωστόσο ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση από την διεύθυνση του σχολείου».
Σύμφωνα
με αρκετούς γονείς που έριξαν μία ματιά στα βιβλία των θρησκευτικών, το
επίσημο θρήσκευμα της Ελλάδος έρχεται σε δεύτερη μοίρα και δίνεται
μεγαλύτερο βάρος στις υπόλοιπες θρησκείες από τον μουσουλμανισμό και τον
ισλαμισμό έως και τον βουδισμό.
Την
παρατήρηση αυτή δεν την έκαναν μόνο γονείς, αλλά και οι ίδιοι οι
καθηγητές της Θεολογίας που πρόκειται να διδάξουν στα παιδιά τα βιβλία
αυτά. Ορισμένοι μάλιστα, εξέφρασαν και ανοικτά τους προβληματισμούς
στους μαθητές τους.
Άποψη κι άλλων γονέων είναι ότι πρέπει
να δοθεί έμφαση στην πλήρη γνώση του Χριστιανισμού, ώστε οι μικροί
μαθητές να ξέρουν τη θρησκεία τους, παρά να «εισβάλλουν» μέσα στα
σχολεία -και μάλιστα στα Δημοτικά- άλλες θρησκείες. Και το ερώτημα που
τίθεται είναι «τα παιδιά ηλικίας 9-10 ετών, που πηγαίνουν Τετάρτη
Δημοτικού, είναι ικανά να αντιληφθούν τις πολύ μεγάλες διαφορές των
θρησκειών και να κατανοήσουν ότι κάποιες -όπως το Ισλάμ- έχουν ακραίες
θέσεις;».
Η εποχή των «κρυφών σχολειών» πλησιάζει ξανά, όπως και η Πανθρησκεία του ενός ηγέτη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου