θ

Translate

25.4.17

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά

«Δεμένα» θα παραμείνουν τα πλοία στα λιμάνια της χώρας την Πρωτομαγιά, καθώς η διοίκηση της ΠΝΟ στη συνεδρίασή της τη Δευτέρα αποφάσισε τη συμμετοχή της στην Εργατική Πρωτομαγιά 2017, με 24ωρη πανελλαδική απεργία των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων.
«Οι ναυτεργάτες και οι εργαζόμενοι της χώρας και όλης της γης αποτίουν ελάχιστο φόρο τιμής στους ήρωες των εργατικών αγώνων,
διατρανώνοντας για μια ακόμη φορά την απόφασή τους να συνεχίσουν και να εντείνουν τον αγώνα για το κτίσιμο ενός κόσμου ειρηνικού, κοινωνικά δίκαιου, για τη θέσπιση και διασφάλιση ανθρώπινων και αξιοπρεπών συνθηκών εργασίας και θεμελιωδών δικαιωμάτων και συνδικαλιστικών ελευθεριών, για τους ανθρώπους του μόχθου και την κοινωνία γενικότερα» τονίζει η ΠΝΟ και προσθέτει:
«Η φετινή Πρωτομαγιά συμπίπτει χρονικά με τη συμπλήρωση επτά χρόνων από την αποφράδα ημέρα που η χώρα μας οδηγήθηκε στα δεσμά δουλείας και εξάρτησης των διεθνών πιστωτών, οδηγώντας αλυσοδέσμια την εργατική τάξη της χώρας, εν ενεργεία και συνταξιούχους, κυριολεκτικά σε απόγνωση.
»Στη διάρκεια των επτά αυτών χρόνων, οι Έλληνες ναυτεργάτες, εν ενεργεία και συνταξιούχοι, σάρκα από τη σάρκα της εργατικής τάξης της χώρας μας, ένιωσαν στο πετσί τους τις συνέπειες της καθολικής υποτέλειας της χώρας μας στους ξένους δανειστές με αποσάθρωση των εργασιακών σχέσεων, των κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων τους, αλλά και των συνδικαλιστικών ελευθεριών, αναγνωρισμένων με διεθνείς συμβάσεις και πιστοποιημένων από διεθνείς οργανισμούς, την περιθωριοποίηση μεγάλου τμήματος των ιδίων και των οικογενειών τους και τον στραγγαλισμό θεμελιωδών και συνταγματικά κατοχυρωμένων συνδικαλιστικών δικαιωμάτων τους και του θεσμού της απεργίας.
»Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν και εξακολουθεί να είναι, η μάστιγα της ανεργίας στις τάξεις των ναυτεργατών να έχει εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη και να αυξάνεται σε καθημερινή βάση, με αποτέλεσμα να αποτελεί πλέον χαίνουσα πληγή, επίσης οι μειώσεις στις οργανικές συνθέσεις των επιβατηγών πλοίων, που είναι αποτέλεσμα και του σχετικού Νόμου 4150/2013 αλλά και των αποφάσεων του ΥΝΑΝΠ, συντελούν στην παραπέρα αύξηση της ανεργίας, τέλος δε η καταστρατήγηση της κείμενης νομοθεσίας, που αφορά τη ναυτική εργασία τείνει να καταστεί ένας επί πλέον διαρκής τροφοδότης της ανεργίας.
»Θλιβερή σελίδα για την επιβατηγό ναυτιλία αποτελεί η συνεχιζόμενη από μακρού κοινωνική μάστιγα της απλήρωτης εργασίας, όπως και οι μειώσεις των οργανικών συνθέσεων που εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια επιβαινόντων και πλοίου. Αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχίζεται και δεν πρόκειται να συνεχισθεί».
efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς. Το Ιστολογιο δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε σημαίνει ότι συμφωνεί με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το ιστολόγιό μας, ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς χώρους.