Παραμονή του Ευαγγελισμού και λίγες εβδομάδες πριν από το Πάσχα οι
άθεοι με ξεκάθαρο σκοπό να προκαλέσουν ανακατεύουν την κόλαση για λίγα
ψίχουλα δημοσιότητας και αναμασούν την καραμέλα για το δήθεν “ψευτικο
Άγιο Φως”.
Προσκαλούν μάλιστα και τα κόμματα να δώσουν το παρών στην εκδήλωσή
τους την οποία
τιτλοφορούν “Το κατά Κοραή άγιο φως” και στην οποία θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση νέου βιβλίου.
Συγκεκριμένα λοιπόν η Ένωση Αθέων προσκαλεί την:
-Κοινοβουλευτική ομάδα ΣΥ.ΡΙΖ.Α. (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Ν.Δ. (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Δημοκρατική Συμπαράταξη (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Κ.Κ.Ε. (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Ανεξάρτητοι Έλληνες (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Ένωση Κεντρώων (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Το Ποτάμι (κοιν. εκπρόσωποι)
καθώς και τα λοιπά Κοινοβουλευτικά και μη κοινοβουλευτικά κόμματα.
Στην εκδήλωση του ερχόμενου Σαββάτου.
Στην ανακοινωσή τους οι άθεοι μιλούν για “θαυματοπλασία του “αγίου φωτός” της Ιερουσαλήμ” για θρησκοληψία, αφελείς και “επαγγελματίες” που προέρχονται τόσο από τον χώρο της θρησκείας, όσο και από εκείνον της πολιτικής.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η Ένωση Αθέων και η σειρά βιβλίων Lux Orbis των εκδόσεων iWrite σας προσκαλούμε στην παρουσίαση της έκδοσης, για πρώτη φορά σε ξεχωριστό τόμο, του «Διαλόγου περί του εν Ιεροσολύμοις αγίου φωτός» του Αδαμάντιου Κοραή.
Σε αυτή τη μελέτη, ο δημοφιλέστερος Έλληνας Διαφωτιστής καταπιάνεται με τη θαυματοπλασία του “αγίου φωτός” της Ιερουσαλήμ. Συγγράφοντας το έργο του στα 1826, προσδιορίζει με θεολογικά κριτήρια την έννοια του θαύματος, τεκμηριώνει με αξιοθαύμαστο τρόπο το ομιχλώδες ιστορικό της εμφάνισης του “αγίου φωτός”, αναδεικνύοντας, παράλληλα, τις ποικίλες πολιτικές, οικονομικές, θρησκειολογικές και ανθρωπολογικές πτυχές του ζητήματος.
Η χώρα μας έχει στις μέρες μας ανάγκη, ενδεχομένως περισσότερο από ποτέ, τον ερχομό ενός νέου Διαφωτισμού. Ίσως γιατί οι κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες του 19ου αιώνα δεν ευνόησαν την εγκαθίδρυση των όποιων ιδεών εκφράστηκαν εκείνη την εποχή σχετικά με την απόπειρα επαναφοράς του Ορθού Λόγου στη νεοελληνική ιδιοσυγκρασία. Ως εκ τούτου, η επαναφορά ριζοσπαστικών θέσεων και απόψεων εκπροσώπων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού στη Δημόσια Σφαίρα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ο κατάλληλος πυροκροτητής για αυτόν τον σκοπό. Όλα αυτά, σε ένα περιβάλλον όπου η εκμετάλλευση της άγνοιας και της ψυχοσυναισθηματικής καθήλωσης των θεοσεβών εντείνεται από “επαγγελματίες” που προέρχονται τόσο από τον χώρο της θρησκείας, όσο και από εκείνον της πολιτικής.
“Το κατά Κοραή άγιο φως” είναι ένα ανάγνωσμα που απευθύνεται σχεδόν σε κάθε συμπατριώτη μας. Είτε πρόκειται για τους αναγνώστες εκείνους που διαμαρτύρονται για την κρατική θρησκοληψία και την επιρροή της επικρατούσας θρησκείας σε κοσμικά ζητήματα, είτε για ανθρώπους περισσότερο κοντά στη θρησκευτική πίστη, που δεν δέχονται, παρ’ όλα αυτά, να ατιμάζεται η κοσμοθεωρητική τους αντίληψη, μεταχειριζόμενοι ως αφελείς”.
πηγη
τιτλοφορούν “Το κατά Κοραή άγιο φως” και στην οποία θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση νέου βιβλίου.
Συγκεκριμένα λοιπόν η Ένωση Αθέων προσκαλεί την:
-Κοινοβουλευτική ομάδα ΣΥ.ΡΙΖ.Α. (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Ν.Δ. (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Δημοκρατική Συμπαράταξη (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Κ.Κ.Ε. (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Ανεξάρτητοι Έλληνες (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Ένωση Κεντρώων (κοιν. εκπρόσωποι)
-Κοινοβουλευτική ομάδα Το Ποτάμι (κοιν. εκπρόσωποι)
καθώς και τα λοιπά Κοινοβουλευτικά και μη κοινοβουλευτικά κόμματα.
Στην εκδήλωση του ερχόμενου Σαββάτου.
Στην ανακοινωσή τους οι άθεοι μιλούν για “θαυματοπλασία του “αγίου φωτός” της Ιερουσαλήμ” για θρησκοληψία, αφελείς και “επαγγελματίες” που προέρχονται τόσο από τον χώρο της θρησκείας, όσο και από εκείνον της πολιτικής.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η Ένωση Αθέων και η σειρά βιβλίων Lux Orbis των εκδόσεων iWrite σας προσκαλούμε στην παρουσίαση της έκδοσης, για πρώτη φορά σε ξεχωριστό τόμο, του «Διαλόγου περί του εν Ιεροσολύμοις αγίου φωτός» του Αδαμάντιου Κοραή.
Σε αυτή τη μελέτη, ο δημοφιλέστερος Έλληνας Διαφωτιστής καταπιάνεται με τη θαυματοπλασία του “αγίου φωτός” της Ιερουσαλήμ. Συγγράφοντας το έργο του στα 1826, προσδιορίζει με θεολογικά κριτήρια την έννοια του θαύματος, τεκμηριώνει με αξιοθαύμαστο τρόπο το ομιχλώδες ιστορικό της εμφάνισης του “αγίου φωτός”, αναδεικνύοντας, παράλληλα, τις ποικίλες πολιτικές, οικονομικές, θρησκειολογικές και ανθρωπολογικές πτυχές του ζητήματος.
Η χώρα μας έχει στις μέρες μας ανάγκη, ενδεχομένως περισσότερο από ποτέ, τον ερχομό ενός νέου Διαφωτισμού. Ίσως γιατί οι κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες του 19ου αιώνα δεν ευνόησαν την εγκαθίδρυση των όποιων ιδεών εκφράστηκαν εκείνη την εποχή σχετικά με την απόπειρα επαναφοράς του Ορθού Λόγου στη νεοελληνική ιδιοσυγκρασία. Ως εκ τούτου, η επαναφορά ριζοσπαστικών θέσεων και απόψεων εκπροσώπων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού στη Δημόσια Σφαίρα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ο κατάλληλος πυροκροτητής για αυτόν τον σκοπό. Όλα αυτά, σε ένα περιβάλλον όπου η εκμετάλλευση της άγνοιας και της ψυχοσυναισθηματικής καθήλωσης των θεοσεβών εντείνεται από “επαγγελματίες” που προέρχονται τόσο από τον χώρο της θρησκείας, όσο και από εκείνον της πολιτικής.
“Το κατά Κοραή άγιο φως” είναι ένα ανάγνωσμα που απευθύνεται σχεδόν σε κάθε συμπατριώτη μας. Είτε πρόκειται για τους αναγνώστες εκείνους που διαμαρτύρονται για την κρατική θρησκοληψία και την επιρροή της επικρατούσας θρησκείας σε κοσμικά ζητήματα, είτε για ανθρώπους περισσότερο κοντά στη θρησκευτική πίστη, που δεν δέχονται, παρ’ όλα αυτά, να ατιμάζεται η κοσμοθεωρητική τους αντίληψη, μεταχειριζόμενοι ως αφελείς”.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου