Την υποστήριξη της στον αγώνα των εργαζομένων του σιδηροδρόμου
δηλώνει η ΓΣΕΕ καθώς αυτοί αντιδρούν στην πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έχουν
προγραμματίσει για αύριο 14 Σεπτεμβρίου 24ωρη απεργία και συγκέντρωση
διαμαρτυρίας στις 12 το μεσημέρι στο κτίριο Διοίκησης του σιδηροδρόμου.
Η ΓΣΕΕ υποστηρίζει ότι «η κυβέρνηση, με την υπογραφή παραχώρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
στους Ιταλούς, συνεχίζει την εκποίηση του εθνικού πλούτου με ζημιωμένη για ακόμη μία φορά την ελληνική κοινωνία».
Τέλος, τονίζει ότι βρίσκεται στο πλευρό της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και θα συνεχίσει να βρίσκεται στον κοινό αγώνα.
Σε 24ωρη απεργία προχωρούν αύριο Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι, αντιδρώντας στην υπογραφή της σύμβασης πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εκτός από τα τρένα του ΟΣΕ που θα παραμείνουν ακινητοποιημένα, δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του μετρό από το σταθμό «Δουκ. Πλακεντίας» έως το αεροδρόμιο.
Σε στάση εργασίας προχωρούν αύριο και οι εργαζόμενοι στο μετρό (ΣΕΛΜΑ) και τραμ από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, τονίζοντας πως με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οριστικοποιείται το πρώτο βήμα του ευρύτερου πολιτικού σχεδιασμού εκποίησης των μέσων μεταφοράς μέσω της ένταξης τους στον ΕΔΗΣ.
eretikos.gr/
μονταζ eimailefteros
Η ΓΣΕΕ υποστηρίζει ότι «η κυβέρνηση, με την υπογραφή παραχώρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
στους Ιταλούς, συνεχίζει την εκποίηση του εθνικού πλούτου με ζημιωμένη για ακόμη μία φορά την ελληνική κοινωνία».
Τέλος, τονίζει ότι βρίσκεται στο πλευρό της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και θα συνεχίσει να βρίσκεται στον κοινό αγώνα.
Σε 24ωρη απεργία προχωρούν αύριο Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι, αντιδρώντας στην υπογραφή της σύμβασης πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εκτός από τα τρένα του ΟΣΕ που θα παραμείνουν ακινητοποιημένα, δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του μετρό από το σταθμό «Δουκ. Πλακεντίας» έως το αεροδρόμιο.
Σε στάση εργασίας προχωρούν αύριο και οι εργαζόμενοι στο μετρό (ΣΕΛΜΑ) και τραμ από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, τονίζοντας πως με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οριστικοποιείται το πρώτο βήμα του ευρύτερου πολιτικού σχεδιασμού εκποίησης των μέσων μεταφοράς μέσω της ένταξης τους στον ΕΔΗΣ.
eretikos.gr/
μονταζ eimailefteros
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου